Ook gezien en vond pentatonix echt zo vervelend dat ik niet kan geloven dat mensen hierdoor juist fan van ze worden maar zal wel Amerikaanse “humor” zijn
Film was wel weer heel voorspelbaar en ze hadden echt 0 chemie
Ook gezien en vond pentatonix echt zo vervelend dat ik niet kan geloven dat mensen hierdoor juist fan van ze worden maar zal wel Amerikaanse “humor” zijn
Film was wel weer heel voorspelbaar en ze hadden echt 0 chemie
Ik ga dit jaar denk ik toch een kunstboom aanschaffen, het hield me vorig jaar tegen dat ik niet echt plek heb om 'm op te bergen de rest van het jaar, maar ik moet daar maar wat ruimte voor maken.
Deze lijkt mij zo op foto’s wel mooi & natuurlijk:
Iemand die deze heeft?
Ik heb deze! Erg blij mee, ik heb niet hele goede foto’s er van maar in de spoiler staan er 2 zodat je een beetje een idee krijgt.
Mooi! Is dit ook de 215 cm?
Ja!
Ik was net bij Intratuin maar vind helaas de lampjes te roze/kil.
En wil graag met lampjes, dus de variant zonder wil ik ook niet, vond m ook net iets te kaal naar mijn zin.
Zoektocht gaat verder
December is mijn lievelingsmaand! Welke typische kerstdingen staan bij jullie in de planning? Ik wil de volgende dingen doen maar die doe ik bijna elkaar maar hoor graag ook andere tips
Oh leuk zo’n lijstje!
Grapje ik was even vergeten dat dit het kerstmis topic is hahaha.
-Schaatsen op de buitenschaatsbaan in het park
-Peperkoekhuis maken met kind
-Kerstboom opzetten en huis versieren met kind
-Kerstavond doen we altijd hapjesavond op de bank met een kerstfilm
-Servies beschilderen, dat kun je hier vlakbij in een atelier doen, doe ik elk jaar met kind. We hebben inmiddels al een mooie collectie.
-Winterstrandwandeling met vrienden, iedereen dik ingepakt, warme choco etc mee
-Kerstmarkt op het kasteel in de stad
-Ergens naar een kerststal gaan kijken
-Uitgebreid kerstontbijt met een mooi versierde tafel, hele goede herinneringen aan als kind, hoop dit mijn kind ook mee te kunnen geven
-We gaan dit jaar voor het eerst naar de Notenkraker in de schouwburg, heel veel zin in!
Kerstmarkt in een kasteel? Waar is dat?
En de notenkraker lijkt mij ook heel leuk om te zien
Die waar ik heen ga is niet in Nederland, maar volgens mij zijn er altijd kerstmarkten bij Kasteel de Haar en Slot Zeist!
December is ook 1 van mijn favoriete maanden!
Dit staat er op mijn lijstje:
Wat een leuk idee, slapen in de woonkamer!
Wow love it.
Ik weet niet of het te ver is vanaf jou. Maar de kerstmarkt in Bückeburg in Duitsland is prachtig in een kasteel.
Daarnaast geven ze demonstraties met Lippizaner paarden (net zoals bij de spaanse rijschool in Wenen).
Niet standaard dingen:
De Limineuze Nachten vond ik erg mooi!
En die kaasfondue… klinkt echt geweldig