Haha ja het wordt denk ik minimaal 15 meter, liefst langer en warm wit of gekleurd met hopelijk een schakelaar. Hangt er beetje vanaf wat ik vind morgen.
Alleen lijkt net alsof je alleen nog maar cluster kunt vinden, maar ik zie wel.
Haha ja het wordt denk ik minimaal 15 meter, liefst langer en warm wit of gekleurd met hopelijk een schakelaar. Hangt er beetje vanaf wat ik vind morgen.
Alleen lijkt net alsof je alleen nog maar cluster kunt vinden, maar ik zie wel.
@bunnyslippers ik verwijs je graag naar mijn post van een paar jaar terug. Heb nog dezelfde boom en dezelfde lampjes.
Maar misschien heb je een minimalistischer stijl.
Was je tevreden over je huidige lampjes? Want dan zou je de lengte misschien kunnen opmeten?
Verder: team warm wit ![]()
Goeie! Was even een gevecht want in de knoop en 2 katten maar mijn snoer is blijkbaar zo een 20/22 meter aan lampjes (35 in totaal met snoer) en dan om de 4 cm een lampje dus 500/550 leds als ik zo even snel reken.
Ik vond het altijd best weinig lampjes dus ga sowieso voor een snoer met minimaal 750/1000 lampjes nu denk ik.
Zag ook leuke paars/ oranje en wat zachtere multicolor maar ja ook wel heel bepalend.
Dit ligt eraan hoeveel lichtjes/snoeren je erin doet. Als je er voldoende in doet dan zit het gewoon goed verspreid en kan clusterverlichting heel mooi zijn vind ik (maar dan heb ik het wel over meer dan 2000 lichtjes in mijn boom van 1m90 hoog, oeps).
Ik zoek ervaringen met slimme kerstverlichting, iemand aanraders?
Ik ben nogal kieskeurig net de perfecte witte kleur en met zo’n RGBWW verlichting lijkt me dat je zelf precies de kleur kunt kiezen toch?
Ik weet niet of dit zou werken maar je hebt toch ook slimme stekkerdozen? Dus dan gebruik je je eigen lichtjes die je mooi vindt maar stop je deze in de slimme stekkerdoos. Heb je ook buiten kerst nog slimmigheid in huis!
Maar dan kun je niet de kleuren veranderen toch?
Ik bedoel dat je dan met een app de kleuren kunt veranderen, niet alleen een timer erop zetten oid.
Oh nee, dat niet!
Wel prijzig, maar Hue Festavia werkt heel mooi.
Ja inderdaad, heel prijzig.
Kom verder ook Twinkly tegen, vind ik ook erg prijzig ondanks goeie deals vandaag…
Maar ik hoef ook niet perse allemaal kleuren eigenijk…
Wij hebben Twinkly. Ben er erg tevreden mee. Je hebt veel vooraf ingestelde licht varianten (veel ook heel hysterisch en niet perse mooi) maar ook de mogelijkheid om zelf iets te maken met je eigen kleuren en effecten. Vind het daarom wel leuker dan normale verlichting: je kan het subtiel houden maar ook all out gaan. En vind het leuk dat je het mee kan nemen in al je andere automatisering
Ohja? Heb jij dan de RGB of RGB+White?
Volgens mij alleen de RGB, en dat voldoet voor ons prima met de standaard scenes voor neutralere lampjes
Zijn er al favorieten van de kerstfilms die dit jaar zijn uitgekomen?
Ik heb nog niks gekeken maar ik heb Champagne Problems en Happiest Season met Kristen Stewart opgeslagen, en Holidate vond ik een paar jaar terug heel leuk dus misschien dat ik een rewatch daarvan wil doen!
My secret santa heb ik deze week gekeken. Typische foute kerstfilm, vond hem vermakelijk.
Ik vond Happiest Season voor een kerstfilm leuk. Verwacht geen spannend einde, maar ik trok deze film beter dan de standaard Amerikaanse kerstfilms
Ik vond die christmas heist ofz (op Netflix) niet eens zo slecht voor een kerstfilm. Was verbaasd want voorgaande jaren werden ze met het jaar slechter
Ik ben altijd een beetje skeptisch wat betreft kerstfilms, maar vond champagne problems eigenlijk een heel leuke film!
Ik heb tot nu toe alleen a Very Jonas Christmas Movie gekeken, was leuk maar denk vooral omdat ik de Jonas Brothers ook leuk vind hahaha. Weet niet of die leuk is als je hun verder niet echt kent (je mist dan bijv. ook dat hun familie in de film ook daadwerkelijk hun gezinnen zijn).