Het is bijna Kerstmis!

Ohja? Heb jij dan de RGB of RGB+White?

2 likes

Volgens mij alleen de RGB, en dat voldoet voor ons prima met de standaard scenes voor neutralere lampjes

Zijn er al favorieten van de kerstfilms die dit jaar zijn uitgekomen?

Ik heb nog niks gekeken maar ik heb Champagne Problems en Happiest Season met Kristen Stewart opgeslagen, en Holidate vond ik een paar jaar terug heel leuk dus misschien dat ik een rewatch daarvan wil doen!

My secret santa heb ik deze week gekeken. Typische foute kerstfilm, vond hem vermakelijk.

2 likes

Ik vond Happiest Season voor een kerstfilm leuk. Verwacht geen spannend einde, maar ik trok deze film beter dan de standaard Amerikaanse kerstfilms

2 likes

Ik vond die christmas heist ofz (op Netflix) niet eens zo slecht voor een kerstfilm. Was verbaasd want voorgaande jaren werden ze met het jaar slechter

2 likes

Ik ben altijd een beetje skeptisch wat betreft kerstfilms, maar vond champagne problems eigenlijk een heel leuke film!

1 like

Ik heb tot nu toe alleen a Very Jonas Christmas Movie gekeken, was leuk maar denk vooral omdat ik de Jonas Brothers ook leuk vind hahaha. Weet niet of die leuk is als je hun verder niet echt kent (je mist dan bijv. ook dat hun familie in de film ook daadwerkelijk hun gezinnen zijn).

1 like

Ik heb er ook weer een paar ‘nieuwe’ kerstfilms op zitten;
Champagne Problems
Secret Santa
Catering Christmas

Ik vond dan Secret Santa het leukst van deze drie. Catering Christmas het slechtst.

Ik zie ook dat Hjem til Jul een nieuw seizoen heeft, de eerste twee seizoenen daarvan zijn sowieso een aanrader vind ik. Maar de nieuwe moet ik nog aan beginnen.

1 like

Op basis van dit artikel ga ik sowieso nog A Merry Little Exmas, My Secret Santa en Jingle Bell Heist kijken de komende weken!

Rewatches dit jaar: Happiest Season sowieso, en ik vond A Castle for Christmas dus ook echt goed (zoete meuk maar kerst in Schotland = happy me)

Ik heb precies deze 3 gekeken en vond ze alledrie leuk! Jingle Bell Heist stak er bovenuit, die ga ik nog wel vaker kijken denk ik.

Films van eerdere jaren die ik leuk vind om nog eens te kijken zijn Father Christmas Is Back en Love Hard. En Klaus kijk ik inmiddels standaard op 1e Kerstdag.

3 likes

Ik ook!

1 like