Ja vind ik ook zo leuk eraan.
@ClaireCharlotte dankje!
@wiewatwaar ja gelukkig wel. Dat was maar afwachten idd. Adoptie boompje ook leuk!
Ja vind ik ook zo leuk eraan.
@ClaireCharlotte dankje!
@wiewatwaar ja gelukkig wel. Dat was maar afwachten idd. Adoptie boompje ook leuk!
Ik kreeg mail dat mijn adoptie kerstboom overleden is ahhhh sad. Er stond ook echt zo “hij heeft het niet gered”
Wat vinden jullie de leukste stad om nu te bezoeken en te genieten van de kerstsfeer? We wonen in het midden van het land, en willen morgen een dagje samen (m’n man en ik) naar een gezellige stad. Aanraders?
Deventer of Leiden
Utrecht is leuk: dichtbij, prachtige grachten met lichtjes en een gezellige kerstmarkt op de Stadhuisbrug. wellicht andere aanrader zijn Maastricht: Winter Wonderland op het Vrijthof.
Den Bosch: Knusse straten en heerlijke Bossche bollen.
Deventer: Sprookjesachtig met Dickens Festijn-sfeer.
Veel plezier samen!
Leiden heeft pas vanaf volgende week kerstmarkt/kerstsfeer in de binnenstad
Wegens ruimtegebrek (box, speelkeukentje, stapelstenen) en een tijgerende baby hebben we dit jaar weer ons mini-boompje opgezet die m’n man en ik 15 jaar geleden in onze studio van 18 vierkante hadden staan. Voelt lekker nostalgisch haha
O sorry ik heb het niet specifiek over kerstversiering eigenlijk. Gewoon over gezellige lichtjes etc. (dat vind ik al kerstig zonder dat het in de vorm van een ster is oid) en dan vind ik Leiden al wel leuk. Maar zie nu in welk topic dit is, dus dan is Deventer een leuke optie.
Dank je, en @Marijn! Ik bedoelde ook niet zozeer echt een kerstmarkt hoor, maar inderdaad gewoon gezelligheid en een kerstsfeer. Zoals het er nu naar uitziet gaat het Utrecht worden. Deventer zijn we pas geweest, en een stad wat dichterbij is voor morgen wel fijn.
Leiden, Deventer (wel heel druk volgend weekend), Valkenburg, Den Haag en Gouda volgende week
Bij ons is het een beetje een samengeraapt zooitje van ballen die we al een paar jaar hebben en hysterische ornamenten waar onze twee kindjes er jaarlijks één van mogen uitzoeken. Niet minder gezellig gelukkig.
Nog even het fantastische ornament dat mijn vierjarige dochter dit jaar koos:
Ah wat leuk die eenhoorn! Waar heb je die gekocht?
Intratuin!
Maastricht! Zoo knus rondom kerst vind ik, de pleinen heerlijk versierd & schaatsbaan en de stad wordt nog romantischer dan dat hij al is❤️
We zouden eigenlijk geen boom binnen zetten ivm de box van de baby dus we hadden de eerste de beste kerstboom meegenomen bij het tuincentrum. Maarja had me toch bedacht dus nu een lekker scheef en chaotisch boompje binnen
Paar jaar geleden had ik altijd een hele gestylde boom maar vind rommelig en kleurrijk nu veel gezelliger.
Haha love je poster