Het is bijna Kerstmis!

Nog geen hangers, wel wat servetten en glitter rendieren enz. Maar ze stonden echt nog weggepropt in een hoekje. Denk dat ze pas na sinterklaas echt in de winkel komen.

1 like

Heeeel goed idee, hij is echt lachen en goed kerstgevoel. Ik moet verplicht naar Robert ten Brink kijken dan :scream:

1 like

Hoeveel lampjes hebben jullie in n boom van ong1,80m??

Nooit genoeg wat mij betreft.

Ik wil ook mijn boom maar het voelt verkeerd voor Sinterklaas :sob:

4 likes

Haha vind ik ook maar mn vriend vindt dat niet nodig. En hier mag de boom pas na Sinterklaas staan van hem :cry::cry:

Bij mij in de appie waren ze vrijdag bezig met de kerstspullen en de kerstballen werden ook uitgestald.

https://www.sheffield.ac.uk/news/nr/debenhams-christmas-tree-formula-1.227810

Op deze website kun je het uitrekenen :slight_smile:

3 likes

Aah zo leuk allemaal! Wat hebben jullie mooie bomen.

Ik heb zoveel zin in Kerst en ik hou echt van deze periode. Lekker Vlogmas van zoella kijken,kerstfilms,naar kerstmarkten,alle mooie versiering en lichtjes overal. Maakt me echt blij! Wij gaan volgend weekend een kerstboom kopen en ga komende week beginnen met alle herfstdecoratie vervangen voor kerstdingetjes.

2 likes

Hahaha zat weer met m’n dikke kop in die bal te shinen… maar deze glitterberen vind ik zo leuk!
Is van de action en komt in een doosje van 3 stuks.

19 likes

Mijn eerste boom, heel basic met plastic rode ballen ivm kat. De kat lijkt de boom met rust te laten, dus ik wil wat leukere glazen ballen bovenin gaan hangen.

8 likes

Ik heb gisteren eerst The family Stone gekeken en daarna the Muppets Christmas Carol en het was geweldig. Waarom op zaterdag uit gaan en jezelf de ellende in zuipen als je gewoon tot 3 uur 's nachts kerstfilms kunt kijken.

8 likes

Zo erg bedankt voor deze tip!
Ik ging dit gister met mijn date kijken, was echt helemaal top hahaha

In mijn appie zijn ze er nog niet :cry: wou een van de hangers als sinterklaascadeau geven.

Yess ga zo de stad in om de eerste kerstcadeautjes te halen. Super veel zin in. De bijenkorf heeft ook al zo’n mooie kerst etalage hier. Love it!

3 likes

Iemand nog tips voor mooi cadeaupapier?

Ik vind dat bruine papier altijd mooi en dan met een mooi dik lint en een naamkaartje ofzo!

2 likes

Omg die muppets film:sob: die keken we ieder jaar met engels op de middelbare school. Zo leuk. Staat die op netflix of heb je die gedownload?

Mijn familie is helaas te nuchter voor lintjes en kaartjes. :sweat_smile:

Had dat vorig jaar gedaan en ze stonden me aan te kijken alsof ik gek was geworden.
Maar alsnog goeie tip, misschien weet ik wel iets te fixen met papier ipv lint.

1 like

Sinds gister ook wat kerstversiering neergezet en ik word er helemaal blij van! Nu alleen de boom nog haha

Ik wou eigenlijk volgend weekend voor een boom gaan maar de Praxis om de hoek is tot 9 uur open en ik ben ongeduldig dus we gaan vanavond al kijken of er een mooie tussen staat!

1 like