De kerstboomstandaard is eindelijk geleverd, dus ik kan vanmiddag eindelijk een boom halen. Ik weet alleen nog niet hoe ik dat ding naar huis ga krijgen zonder auto, haha.
Ik ga morgen naar het tuincentrum alle cheesy decoraties bekijken en zaterdag eindelijk mn boom zetten en mn huis kerstig maken. Die avond komen vriendinnen eten en ik ga ook meteen mn kersttoetje op hen uitproberen. Helemaal zin in dit weekend.
Waar heb je die gekeken? Is echt m’n favo halloween/kerstfilm maar hij staat nooit op netflix voor m’n gevoel
Ik vind the Holiday trouwens ook altijd een gezellige film voor deze tijd van het jaar (ok niet echt kerst, maar speelt zich wel af tijdens kerst dus ja)
The Grinch is ook echt een aanrader. Zo veel humor.
En ik heb gisteravond ook the Christmas Chronicles gekeken maar blijkbaar een impopulaire mening, vond 'm niet wauw. Wel entertaining en schattig, maar miste een beetje het gezellige kerstgevoel. En vond die verhaallijn rond die vader soms iets te cheesy.
The Princess Switch was leuk, vooral ook vanwege nostalgische vibes door Vanessa Hudgens.
Ik vind dat Home Alone 1 en 2 ook echt niet mogen ontbreken tijdens de feestdagen.
Tot zover mijn betoog over kerstfilms
@Sugarbear Wat een gezellige dikkerd!
Ik had er achteraf gezien meer lichtjes in gewild, maar ik was te ongeduldig om nog nieuwe te halen
Verder wel superblij met onze allereerste boom!
Als je een VPN kunt regelen, hij staat wel op de Franse Netflix (en ook de Belgische, geloof ik).
Welke youtubers die aan vlogmas doen volgen jullie?
Ik ga deze dagen ook mijn kerstboom optuigen. Kan niet wachten totdat die staat!
Zijn er al meer mensen met een boom? Vind het zo leuk om te bekijken haha.
Ik ga hem morgen versieren, mega veel zin in!
Joyfromjoyce. Verder niemand dus ik ben wel op zoek naar aanraders.
Bij ons precies hetzelfde ! Hij hangt ook al en hij staat pas sinds zondag
We hebben voor t eerst een kunstboom én op n andere plek… morgen versieren (en nog lampjes kopen). Ben benieuwd hoe het eruit gaat zien
In dit licht is het veel minder mooi, maar met sfeerlicht zie je de ‘boom’ niet meer goed. Bij gebrek aan ruimte voor een boom is dit de oplossing van dit jaar. Ik had natuurlijk ook een klein boompje kunnen kopen want die past altijd wel ergens in een hoek, maar ik heb bij kerstbomen altijd de ‘go big or go home’ gedachte dus kon het niet over m’n hart verkrijgen om een kleintje te halen. Best een goede oplossing dit zo al zeg ik het zelf!
Edit:
Dit is dus in sfeerlicht, zo zie je de lampjes tenminste wel, en de prikkers met kerstbomen, rendieren en mutsjes.
Ik vond mooi kerstpapier bij de Normal het tuincentrum 
Dit is mijn boom. Ben voor rood met goud gegaan dit jaar.
Edit: nu ik naar die foto kijk wil ik eigenlijk nog wat meer wat grotere ballen. Ik denk mat goud? Iemand een suggestie?
Oh wauw, das een mooie boom! Mat goud zal inderdaad mooi zijn, of rode glitter?
Ja dat inderdaad, maar denk dat wat lichte kleur erbij wel mooi is!! Weet alleen niet waar dat dan past maar dat lost zichzelf wel op haha.
Hierbij mijn eerste eigen kerstboom
Ben best tevreden maar verander steeds nog wel iets als ik er 's avonds lang naar kijk haha. Missen jullie iets? Ik heb twee groottes qua ballen en dan glans en mat in de kleuren donker rood, goud en een soort parelmoer. En nog een paar candy canes hangers en tussendoor nog wat kleine hangertjes die niet zo zichtbaar zijn op de foto. Volgend jaar wil ik de lampjes wel beter verspreiden haha. Kwam er nu op 't eind achter dat ik nog heel veel overhield. Maar eigenlijk ben ik best tevreden voor de eerste keer!