Vinden jullie het nog te vroeg om kerstkaarten op de post te doen? Ik heb echt geen idee wat normaal is
Ik ga ze denk ik ook vandaag schrijven. Ik vind het ook nog wel vroeg, maar vorig jaar waren m’n kaarten bij sommige mensen alsnog te laat, dat vind ik zo stom. Ik las dat Post NL dit jaar adviseert om voor 18 december je kaarten op de post te doen.
Kan wel! Post komt vaak ook nog vertraagd aan. En ook fijn voor PostNL als het enigszins verspreid wordt verstuurd
Ik ga denk ik ook vandaag beginnen i.p.v. wachten tot het laatste moment en kerst al begonnen is.
Nee joh, vanaf een bepaald moment ergens volgende week doen ze er ineens 3 jaar over. Is toch al ruim na Sinterklaas.
Nee joh kan prima! Het is over twee weken toch al kerst.
Heb de eerste al binnen haha.
Ik ook, ik dacht heyyy wat leuk - iemand heeft me een kaartje gestuurd … was het zo’n standaard kaart die naar alle klanten van Kaartje2Go ging hahaha
Vergeten tip te delen trouwens maar via Etsy kun je dus super goedkoop posters kopen als digitaal bestand! Ik had nu 10 posters voor €8. Daarvan heb ik er 8 laten afdrukken voor totaal €11. Dus klaar voor €20.
Als je ze via Desenio bestelt dan is 1 poster soms al €20
Thanks voor deze tip!
Ik heb jouw foto’s aan mijn man laten zien en wij gaan, als de kerstboom er uit is, proberen wat meer sfeer in huis te brengen op deze manier.
Tripje naar IKEA voor lijsten was al gepland namelijk.
Waar heb je ze laten afdrukken, want dat houdt mij vaak tegen om digitale prints te kopen.
Gewoon bij een lokale drukkerij! Lijkt mij dat die overal wel zitten? Wel vantevoren even gebeld om te vragen of ze dat deden en hoe duur het was