Het is bijna Kerstmis!

WAAR?!

Jumbo!

1 like

Ohh jaa ik heb een boom en ik had een kersttafel en mn vriend en ik hadden allemaal cadeautjes!!
Maar dit wordt wel de 1e kerst dat ik niet 3 dagen naar mn oma’s huis kan en dat vind ik wel heel eng :(.
Hopelijk valt de familie niet uit elkaar en kan ik ergens anders al die dagen zijn.

Dit topic maakt me gelukkiger dan zou moeten hahaha. Krijgen we dit jaar please een witte kerst?

1 like

LIEVELINGS TOPIC

zomer +38 graden, met kerst dan een keer -38 ok zou leuk zijn dankjewel

8 likes

Jaaa leuk topic, ik hou zoveel van kerst! Beter wordt het niet te koud, maar ik heb altijd zoveel zin om de kerstboom te versieren, lekker de kaarsjes aan en gezellig kneuterig binnen zijn. En kerstliedjes luisteren natuurlijk!

EN HEEL VEEL SNEEUW

3 likes

Ik wil niet zo lang wachten :frowning:

Zijn jullie maanden vooruit al kado’s aan het regelen/bedenken of zijn jullie van de spontane aankopen op het laatste moment?

Ik hou niet zo van kerst maar ik heb dit jaar voor het eerst een EIGEN plekje tijdens kerst!! Ga sowieso een mini boompje halen

2 likes

Kerst is echt mijn lievelings!
Nu al zin in kerstmarkten, mijn boom, vanaf november kerstfilms kijken, leuke kleine cadeautjes zoeken aaaaah​:heart:️:heart:️:heart:️:heart:️ Ik hoop zo dat het ijs en ijskoud is. En dat ik een mooie winterwandeling kan maken met kerst :pray:t5:

2 likes

Hm niet zo veel zin in Kerst. Mn ouders wonen in het buitenland en heb niet zoveel zin om me in NL aan iemand op te dringen. Denk dat ik dus lekker een vliegtuig naar een ver oord pak

Ik wil een kerstboom met discoballen

De discoballen heb ik al in huis

2 likes

Jaaaaaaa, zin in. Ik wil dit jaar vroeg mijn kerstboom opzetten. Liefst na mijn vakantie(begin oktober) maar mijn vriend zegt dat hij hem dan na een maand weghaalt :tired_face:

Ohhh dit topic maakt me heel blij!! Fijn dat er nog meer mensen zijn die nu al kunnen uitkijken naar kerst haha.
Al hou ik ook heel erg van de zomer dus ik kan het nog wel even voor me houden maar vanaf oktober is het voor mij wel BAM, KERST KAARSJES KERSTLIEDJES SNEEUW. :heart_eyes:

4 likes

home alone, zin in.

2 likes

Groetjes van de enige echte kerstgod!
image

9 likes

JAAA, oh ik wordt gewoon al helemaal warm van die plaatjes :hugs:
Ben helemaal klaar met deze hitte (wordt er gewoon boos van) en kan niet wachten tot het herfst is, en dat is voor mij ook meteen het moment om te beginnen met kerstliedjes en winterfilms. En Oja, ik heb toen nav een kersttopic op egf 482082 geurkaarsen in kerstige geuren gekocht, dus die kan ik dan ook weer branden terwijl ik met een dekentje in een warme chenille trui en een kop thee op de bank zit.

tl;dr: ik heb ook zin in kerst

3 likes

aesthetic police

11 likes

Jaaaa!

Neem me elk jaar voor om eerder cadeaus te kopen zodat de uitgaven een beetje gespreid worden ipv alles kopen in December (als in de week voor kerst). Dus dit topic is een geode reminder :smiley: