Het is bijna Kerstmis!

Kerstmarkten zijn zo fantastisch!
Protip: Van alle soorten glühwein die ik in Nederland heb gedronken vind ik die van de Deen het lekkerste!

2 likes

Ik heb wel al echt maanden ideeën maar koop vaak last minute en zit dan januari en februari op zwart zaad. Echt ik leer het nooit.

Bij wie stond al de kerstradio aan? :raising_hand_woman:

3 likes

Ik woon net in een nieuw huis en het eerste wat ik had bedacht is waar de kerstboom kon staan :sweat_smile:

4 likes

Haha ja!

Dat was ook mijn eerste gedachte toen wij ons huis kochten :joy:


Ik spaar altijd vrije dagen omdat ik rond de kerst vrij wil zijn en door de gunstige dagen waarop kerst dit jaar valt heb ik gewoon twee weken vrij! Zo lekker, dan heb ik genoeg tijd om vanalles te versieren en te plannen en veel koekjes te bakken en eens echt goed over het kerstdiner na te denken.

6 likes

Haha herkenbaar, wij zijn aan het nadenken over een nieuw appartement ergens op de begane grond en ik ben uiteraard voor omdat we dan eindelijk eens een echte kerstboom kunnen nemen.

Jaaaaa zo’n zin in Kerst! Vorig jaar kon ik niet volledig van mijn boom genieten omdat ik op vakantie ging en ben van plan dit jaar maximaal te genieten.

Ik kreeg kriebels in mn buik toen ik dit topic zag!! Ben ik nu sneu?

4 likes

Nee, ik ook hahaha kan niet wachten. Kijk ook zo uit naar de herfst!

2 likes

Ik heb dit jaar diensten met kerst :frowning:

Ja de Intratuin! Heerlijk met kerst. Vooral die kerstlandschappen met poppetjes en treinbaan :heart:

2 likes

Laten jullie ook alles zolang staan of zijn wij de enigen :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ik lees wat ik wil lezen, las namelijk kermis :sweat_smile:

2 likes

Mijn oma laat alles het hele jaar staan (maar heeft geen kersttboom). Dus in bepaalde lampen hangen heel het jaar door kerstslingers en aan de muur hangen enkele kerstballen. :heart: :christmas_tree:

Kerstbiecht: ik wil een zwarte neppe kerstboom :sunglasses:

2 likes

Onze lampjes hangen allemaal nog en sommige decoraties die op het eerste gezicht niet heel kersterig ogen staan ook nog. Ze doen mij namelijk wel aan kerst denken dus kan ik altijd stiekem genieten.

1 like

Omg jaaaaaa stop it im getting emotional

Ben vorig jaar net voor kerst verhuisd en heb door het klussen de voorpret een beetje moeten missen. Maar dit jaar ga ik all out JATOCH

  • een groter huis en een tuin oftewel lichtjes galooooooore

O en ik werk sinds dit jaar ook bij een bloemist wat me ook super leuk lijkt in de kerstperiode dus ik verheug me er nu al op

2 likes

Kerst gaat dit jaar wel mega hectisch worden voor mij denk ik. Ga rond die tijd ook verhuizen en moet pand waar ik nu woon helemaal leeghalen rond die tijd. Pff haha.

Ooooh hou van de kerstshows bij bloemisten, intiemer dan bij de grote tuincentra en degene waar ik altijd heen ging had echt vet lekkere glühwein

4 likes

Ik kan niet wachten!