Het is bijna Kerstmis!

Afgelopen dagen allemaal Disneyspul gekocht. Heb al best veel, dus nu is de disneyboom wel compleet denk ik haha. Bovenste drie zijn van de officiële UK shop en onderste foto is Intratuin.

22 likes

17 likes

Komen / zijn deze op Netflix?

Jaaa! Heeft Netflix zelf op hun socials geplaatst :slight_smile:

Ik ben bezig met The Holiday as we speak. Daarna maar eens in kaart brengen wat ik voorgaande jaren al gekeken heb haha.

2 likes

:joy:

Ik heb vorig jaar the christmas chronicles en the holiday calendar gezien, die zijn echt leuk!
Office christmas party vond ik wel heel saai en niet grappig

1 like

Ik heb dus nog nooit naar de Polar Express gekeken, maar ik vind hem ook erg in de uncanny valley horen :persevere:

Heb wel weer zin om alle Christmas Prince films te kijken

1 like

Ben nog niet helemaal tevreden over de positionering van de lichtjes en versiering, maar hij staat! :partying_face:

50 likes

Hij staat! De lampjes zijn voor een van de volgende dagen. En dan de versiering erin. :blush:

17 likes

Is tuincentrum Duiven het waard om meer dan 1,5 u te rijden?

Deze film is ook super mooi. Wel bij moeten huilen :cry:

Aankomende dinsdag gaat die van ons ook opgezet worden! Kan ik mooi gaan doen tijdens de verkiezingsnacht.

12 likes

Ik vind het leuk, maar vooral ook omdat er een outlet winkel naast zit :face_with_hand_over_mouth: gewoon een leuk dagje uit. Het restaurant zit nu natuurlijk wel dicht dus dat is wel minder.

1 like

Waar is Love Actually! Dat is voor mij echt dé (kerst)film

5 likes

Jaaa ik heb hem vorige week al gekeken :face_with_hand_over_mouth:

2 likes

Ja deze lijst is Netflix-only haha :pensive:

Jaaa wiehoe mag de kerstboom 2 weken eerder in huis halen van mijn vriend :sparkles::clap:t3: Wordt dus half november nu jaaaaaay zin in.

Keep de kerstboomfotos coming, love it!

6 likes

Geen boom, maar ik had vanmiddag zoveel behoefte aan een beetje gezelligheid dat ik mijn kerstlampjes maar over de kast gedrapeerd heb

10 likes

Deze film keek ik bij toeval en ik was echt positief verrast over hoe leuk deze film was!

Wou deze dit weekend kijken, maar was bij mijn ouders en de Wifi deed het niet.

Dus denk dat ik hem morgen maar eens ga kijken. Lijkt me een leuke film.

Gisteren My Christmas Inn gekeken en het was weer zo lekker Kersterig.

Ik zou echt graag willen dat de Hallmark Channel hier in Nederland is, want dan zou ik van november tot december niks anders kijken. Gelukkig heeft RTL 8 wel veel van hun films

4 likes