Het is bijna Kerstmis!

Thanks voor de tip, ik weet wat ik morgen ga doen :grin:

2 likes

Die vent is echt te lekker haha. Idd een geweldige film.

2 likes

Nou inderdaad haha :drooling_face::drooling_face:

@Vesta en @Classique: willen jullie wel je boom hier posten als hij staat? Dan kunnen we meegenieten!

Ik heb een heel flauwe man die vindt dat de boom pas na sinterklaas mag komen. Dus ik zet de boom trouw elk jaar op 6 december haha. Moet wel eerlijk zeggen dat ik de boom dan op 1 januari ook weer afbreek omdat ik er klaar mee ben haha.

Maar ik ben nu dus jaloers op jullie!

3 likes

Ja, zal ik doen! Mijn zusje is dol op kerst (en kerstbomen versieren) dus ze komt me volgend weekend helpen :wink:

4 likes

Heb vanmiddag Holidate gekeken en heb in tijden niet zo gelachen! Wat een onwijs leuke film zeg. En wat een gigantisch lekkere vent haha.

4 likes

Eens! Inderdaad een knappe man, niet zo’n typische ‘knappe’ man die in dit soort films altijd zit.

1 like

Oh ik dacht dat deze pas in november online zou komen! Maar nu dus al?

Wat een fantastisch nieuws

Ik kijk het nu en ben echt non stop blij.

1 like

Ik ben ook aan het kijken! En probeer mijn vriend nu over te halen om volgend jaar matching kersttruien te kopen voor ons en de baby. (who am I kidding. Ik ga ze sowieso kopen)

3 likes

Tip; NextDirect! :sunglasses:

1 like

Afgelopen dagen allemaal Disneyspul gekocht. Heb al best veel, dus nu is de disneyboom wel compleet denk ik haha. Bovenste drie zijn van de officiële UK shop en onderste foto is Intratuin.

22 likes

17 likes

Komen / zijn deze op Netflix?

Jaaa! Heeft Netflix zelf op hun socials geplaatst :slight_smile:

Ik ben bezig met The Holiday as we speak. Daarna maar eens in kaart brengen wat ik voorgaande jaren al gekeken heb haha.

2 likes

:joy:

Ik heb vorig jaar the christmas chronicles en the holiday calendar gezien, die zijn echt leuk!
Office christmas party vond ik wel heel saai en niet grappig

1 like

Ik heb dus nog nooit naar de Polar Express gekeken, maar ik vind hem ook erg in de uncanny valley horen :persevere:

Heb wel weer zin om alle Christmas Prince films te kijken

1 like

Ben nog niet helemaal tevreden over de positionering van de lichtjes en versiering, maar hij staat! :partying_face:

50 likes

Hij staat! De lampjes zijn voor een van de volgende dagen. En dan de versiering erin. :blush:

17 likes