Jaa echt van alles: meubels, kaarsen, servies, dekbedovertrekken.
Oh dat zou zomaar kunnen! Twente?
Jaa echt van alles: meubels, kaarsen, servies, dekbedovertrekken.
Oh dat zou zomaar kunnen! Twente?
Persoonlijk zet ik de boom al een paar jaar rond deze tijd op. Soms nog iets eerder. Moet wel eerlijk zeggen dat het door dit zonnige weekend extra vroeg voelt
Ja! Oke toch maar eens een keer die kant op dan, thanks voor de tip!
Dat het door de pandemie komt geloof ik ook wel! Toch nog een beetje iets leuks om naar uit te kijken. Het kan niet zo gezellig worden met familie en vrienden als normaal, maar je kan het minstens thuis een beetje leuk maken.
@Valkyrie Valt het daar een beetje mee met de drukte? Ik durf er eerlijk gezegd al een tijdje niet heen.
@FISSA Goede tip! Ik vind het ook een prettig idee om er niet een hele lading nieuwe spullen voor te hoeven kopen als er genoeg tweedehands te vinden is.
Ik was er afgelopen zaterdag en toen was het vrij druk, maar als je doordeweeks kan gaan dan valt het qua drukte wel mee.
Wat is jullie favo Hallmark film? Ze zijn allemaal slecht maar zie door de bomen het bos niet meer; welke is slecht maar toch bovengemiddeld vermakelijk?
Goede vraag. Ben ik ook heel benieuwd naar. Sommige vind ik namelijk ook gewoon niet eens vermakelijk van slechtheid
Ja idd soms is het acteerwerk zó slecht of is er zo weinig chemie tussen de hoofdrolspelers dat het me echt geen drol uitmaakt of ze überhaupt samenkomen
Het zijn allemaal dezelfde super hetero, super witte mensen films.
Ik ga van de week de buitenverlichting ophangen. Zag vanmiddag de buren er mee aan de gang, en het is toch wel weer gezellig zo.
Voor de kerstboom vind ik het echt veel te vroeg. Die komt ergens tweede week december.
Mariah Carey heeft ook een aantal jaar geleden een film via Hallmark uitgebracht, vond het wel vermakelijk (en daarmee bedoel ik, wat je dan maar van een Hallmark film kan verwachten lol) en het was dankzij haar input stukken minder wit dan de andere films.
Ohhh die vond ik zoooo mooi!!
Huilen deze
Heb hem toen ook aan een vriendin aangeraden en die had me na het kijken kwaad geappt
Vind je het gek met zo’n einde. Vond 't best een mindfuck haha.
Dit moet ik zien
Haha dat is bij mij inmiddels standaard, bij Bohemian Rhapsody was het ook al zo erg
Wat is nou dé truc voor een lang(er) goed staande echte kerstboom? Grote kluit, “vers” uit de grond en veel water? Kerstboom is elk jaar weer de meest uitdagende kamerplant
Zolang je niet, zoals hier, 38 weken van te voren een boom optuigt maakt dat heel weinig uit.
Zelfs een beste klasse nordmann van 200 euro houdt het maar krap 3 weken binnenshuis uit. Maakt weinig uit hoe je die verzorgt. Hij sterft langzaam vanaf het moment dat hij binnen staat.
Alleen nog een sexy piek voor een piekfijne kerst.
Deze vond ik leuk:
Holidate moet ik nog zien maar schijnt ook leuk te zijn!
Oh en mijn favoriete niet-Hallmark kerstfilms, mocht je nog meer inspiratie nodig hebben: Love Actually, The Holiday, Deck the Halls, The Polar Express.