Het is bijna Kerstmis!

Afrader: Operation Christmas Drop op Netflix. Deze is echt slecht en saai :sleeping:. Echt zo’n slechte Hallmark film.
De Holidate vond ik wel heel erg leuk.

2 likes

Oh neee die vond ik zo slecht :frowning:

1 like

Ga je dit jaar (ouderwets) kerstkaarten schrijven?

• Jazeker
  • Misschien
  • Nee

0 stemmers

Ik vind het leuk om te sturen en ik denk dat iedereen dit jaar wel een kaartje extra waardeert

3 likes

Ik vind het ook leuk om te sturen, denk dat iedereen dit jaar wel extra waadert idd.

Ik heb vanavond last christmas gekeken. Zo stom, ik heb al eens spoilers ofzo gelezen ooit, waardoor ik dus al wist hoe het ging aflopen. Had het liever niet geweten, maar alsnog wel de moeite waard om te kijken vond ik.

2 likes

Ik kan zelf geen kerstboom neerzetten (te klein huis), maar bij mijn vriend is er wel ruimte en ze hebben nog geen boom. Dus ik heb nu besloten het mijn persoonlijke project wordt om daar een mooie kerstboom te regelen :smiling_imp::santa:t2: Zijn huisgenoten vinden kerst wel leuk en aardig allemaal maar hebben zelf geen zin iets te regelen dus dit is perfect haha. Binnenkort gaan we de kringloopwinkels langs om een nepboom te vinden

5 likes

Ik heb laatst My Christmas Inn gekeken. Ik vond hem cheesy & voorspelbaar, maar wel leuk. Het is geen Hallmark film, maar een Lifetime film. Maar dat komt op hetzelfde neer…Hij staat nu ook op Netflix!

2 likes

ik heb een boom van ca 1,80, en ik heb er 2400 lampjes in. twee snoeren van 1200 lampjes.
maar ik moet zeggen dat ik heel veel bomen hier gewoon echt niet mooi versierd vind. veel te weinig lampjes en ballen.
Als je echt van een hele volle boom houdt heb je veel lampjes nodig

2 likes

Haha, damn, dan vind je mijn boom echt niks. Is maar een kleintje (1m of 1m20 geloof ik), maar heb maar 120 lampjes (wel gewoon, geen cluster uiteraard). Ik vind het perfect, hij staat naast de tv, anders is het veel te overweldigend licht terwijl ik tv kijk. En hij is ook niet heel vol met versiering, gewoon wat ballen en slingers. Zit zelfs niet eens een piek op want die was stuk, nieuwe is besteld en komt als het goed is morgen :smiley:

heb je foto? het gaat natuurlijk om de verhouding haha

Ga mijn best doen er straks een te maken!

@Yzile

15 likes

De hoeveelheid lampjes en ballen staat wel goed in verhouding tot de boom denk ik.
Mooi boompje :grin: :grin:

1 like

Voor de liefhebbers, je kunt ook kerstkaarten schrijven en naar t ouderenfonds sturen. Zij sturen deze dan naar (eenzame) ouderen die weinig contacten hebben en weinig kaartjes/visite krijgen zodat zij ook een fleurige kerst hebben

8 likes

Ooh ik heb Christmas Inn juist afgezet omdat ik m zooo cringy vond :sweat_smile: zo’n enorm slecht script ook

ooh je hebt het koud, hier heb je een dekentje (die al de hele tijd naast je lag en je ook zelf even kon pakken)" en dan een tegenspeelster die daar zó ontzettend blij mee is, of dat telkens overdreven uitbeelden dat het koud is :roll_eyes: we know it’s cold, we can see the snow you know. Sorry het zit me hoog haha

1 like

Hahah ik snap ehm. Ik heb een zwak voor Tia Mowry (van “Sister, Sister”). Misschien dat ik hem daarom wel af kon kijken. :grimacing:

Vandaag gezet tot minstens eind januari!

36 likes

Dat hondje :heart_eyes:

2 likes

Die blijft daar nu ook winterslaap houden tot eind januari :joy: