Het is bijna Kerstmis!

image

33 likes

ik zat gister helemaal klaar voor last christmas, had ik m dus al gezien.
zo irri

1 like

Daarom hou ik nu een lijstje bij welke kerst films ik allemaal heb gezien. :wink:

1 like

Welke is de beste tot nu toe?

Prime denk ik! Daar heb ik m iig gekeken

1 like

Klaus en Arthur Christmas als je van animatie houdt.

1 like

Favoriete kerst films:

The Holiday
Christmas Chronicles
The Princess switch
Matilda
Home alone

Wel leuk:

Holidate
Christmas Cookies
Christmas connection
A gift wrapped Christmas
Christmas made to order
A Christmas prince

1 like

Ik ben ook heel benieuwd maar twijfel of ik hem bewaar voor dichterbij kerst.

1 like

Geen kerstfilm maar wel een super leuke serie: Home for Christmas (Hjem til Jul)

3 likes

Ja die was leuk! :christmas_tree: Hopelijk komt er een vervolg.

Ik probeer nog even te wachten met de kerstfilms maar iedere keer als ik Netflix open zie ik ze staan haha. Ze hebben volgens mij heel wat

2 december komt het vervolg ervan :slight_smile:

2 likes

Op zoek naar een film. Gaat over iemand of een gezin wat helemaal geen zin heeft in Kerstmis en uiteindelijk worden ze toch overgehaald om leuk kerst te vieren (zo ongeveer). Iemand enig idee?

Al iets ouder. Ook het huis en de buurt worden helemaal met lampjes behangen enz. Sorry voor de vage details.

deck the halls misschien?

Angels in the Snow? Is wel enorm cringe. En moest ook meteen denken aan Deck the Halls al gaat die niet echt over een gezin dat niet van kerst houdt.

1 like

Aaah top! Dit wilde ik hier net komen vragen, of het een aanrader is. Dan ga ik hem vanavond kijken denk ik.

Thanks voor deze review dus.

1 like

Vond het alleen jammer dat het een musical was, vind ik normaal niet zo erg maar die stukjes duurden me echt te lang!

Ik wil dit jaar een kerstkrans kopen voor de deur, maar hoe hang je zoiets het makkelijkste op? Denk morgen een rondje intraruin met de mini doen🥰

Werkt zoiets goed? Ben bang dat mn deur dan niet dichtgaat

3 likes

Ligt heel erg aan je deur! Mijn moeder gebruikte dit wel altijd in ons oude jaren '30 huis (en dus een redelijke kier bij de deur). Ik woon nu zelf in zo’n kier dicht huis, dus nu past het niet meer, heb het opgemeten. Dus ik ga m’n krans vandaag of morgen ophangen door het lint met een heel klein spijkertje in de bovenkant van de deur te slaan. Punaise werkt ook btw!

1 like

Oooh leuk!

Heb nav dit topic holidate gekeken, maar daar zit toch veel te weinig kerst in :sob::sob:

Ik ga vnv lekker arthur christmas kijken :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Ik gebruik een punaise idd

1 like