Het is bijna Kerstmis!

Hangt er vanaf hoe je deur er uit ziet. Als het gewoon een platte bovenkant is lukt dat wel, ook in nieuwe huizen. Er moet in deuropeningen altijd een klein beetje speling zijn voor als de deur uitzet door warmte/vocht dus als het goed is is er wel een beetje ruimte om zo’n ding in op te hangen.

Sommige deuren hebben een opdekprofiel en dan kan het niet

2 likes

Ja dat van de Holidate vond ik ook! Maar gister keek ik Let it snow (van vorig jaar) en die vond ik wel aardig… Al hou ik meer van films met volwassenen dan tieners maar het was wel kerstig.

1 like

Thanks voor de antwoorden! Punaise is idd wel een optie, heb een oude deur die er toch uit moet dus is niet zo erg dan!

Superleuk, zo’n krans aan de deur. Maar zodra het hier donker wordt, is hij waarschijnlijk al van de deur getrokken. Huilon.

1 like

Ik vermoed dat je deze bedoelt:

Love deze film.

3 likes

I know dat is mijn favoriet. Heb jij wel een goede versie kunnen fixxen? Ik kan alleen maar gare downloads vinden met een mini schempje.

En als je hem aan de binnenkant vastmaakt? Wij hebben de spijker aan de binnenkant van de deur geslagen en tot nu toe is hij nog nooit gejat

yifi torrents!

Ik heb de mijne ook maar opgezet :purple_heart:

44 likes

Leuke hangers!

Thanks! :blush:

Zelf versierd! Ben er echt heel blij mee. Alle hangers waren helaas op, dus even kijken of het met iets van touw kan op de deur.

42 likes

Mooie boom!

Ik heb met een priem een gaatje in de deur gemaakt en daar een haakje in gedraaid. Het haakje heb ik in de kleur van de deur geschilderd, dan zie je er niets van!

Wij gebruiken altijd visdraad, maken we vast aan de binnenkant. Zo kun je de precieze hoogte vaststellen. Ook sidenote: de krans van een collega van mijn moeder is gestolen vorig jaar. Die krans had ze gekocht in Engeland dus emotionele en € waarde en zij gebruikte zo’n haak.

2 likes

Ah visdraad is wel een goeie ja!!

Jeetje hoe triest zijn mensen dat je een krans steelt :rofl::rofl:
Gelukkig wonen we in een hele nette buurt, dus ga ervan uit dat dit niet gebeurt. Tenzij ze die krans nou zooo mooi vinden (snap ik goed want ja KIJK DAN) hahaha

1 like

Happy Christmas?

Ik heb vandaag echt veeeel te veel geld uitgegeven aan lampjes voor de kerstboom incl. timer, dimmer en acht lichtstanden (bedienbaar via een app) en achterlijk dure kerstballen. Eerste kerst in m’n nieuwe huis, dus zo heb ik het voor mezelf goedgepraat. Dit is het pronkstuk van de boom:

image

De wijn beweegt ook echt als je het glas heen en weer schudt.

41 likes

Totally agree. Heerlijk warme sfeer en echt een voorbeeld voor inclusiviteit in film :raised_hands:

1 like

Ik heb vandaag 2 velletjes kerstzegels gekocht en dan krijg je een speciaal PostNL ornament van vondels. De kerstzegels zijn ook met foto’s van vondels.

3 likes