Leuke hangers!
Thanks!
Zelf versierd! Ben er echt heel blij mee. Alle hangers waren helaas op, dus even kijken of het met iets van touw kan op de deur.
Mooie boom!
Ik heb met een priem een gaatje in de deur gemaakt en daar een haakje in gedraaid. Het haakje heb ik in de kleur van de deur geschilderd, dan zie je er niets van!
Wij gebruiken altijd visdraad, maken we vast aan de binnenkant. Zo kun je de precieze hoogte vaststellen. Ook sidenote: de krans van een collega van mijn moeder is gestolen vorig jaar. Die krans had ze gekocht in Engeland dus emotionele en € waarde en zij gebruikte zo’n haak.
Ah visdraad is wel een goeie ja!!
Jeetje hoe triest zijn mensen dat je een krans steelt
Gelukkig wonen we in een hele nette buurt, dus ga ervan uit dat dit niet gebeurt. Tenzij ze die krans nou zooo mooi vinden (snap ik goed want ja KIJK DAN) hahaha
Happy Christmas?
Ik heb vandaag echt veeeel te veel geld uitgegeven aan lampjes voor de kerstboom incl. timer, dimmer en acht lichtstanden (bedienbaar via een app) en achterlijk dure kerstballen. Eerste kerst in m’n nieuwe huis, dus zo heb ik het voor mezelf goedgepraat. Dit is het pronkstuk van de boom:
De wijn beweegt ook echt als je het glas heen en weer schudt.
Totally agree. Heerlijk warme sfeer en echt een voorbeeld voor inclusiviteit in film
Ik heb vandaag 2 velletjes kerstzegels gekocht en dan krijg je een speciaal PostNL ornament van vondels. De kerstzegels zijn ook met foto’s van vondels.
Wat grappig! Zulke beeldjes kende ik nog niet
Ik kwam deze suuuper schattige glazen kerst paddestoelen tegen in de kringloop winkel. Laat ik er een uit mijn handen vallen
Op Netflix staat nu Holiday Home Makeover. Ik krijg nu ook helemaal zin om mijn huisje in kerstsfeer te maken
Ah, die hadden wij vroeger ook altijd!
Weet je toevallig ook waar ze vandaag kwamen? Hij wil z’n vriendje weer terug haha.
Sorry, nee, kan me ze herinneren uit de tijd dat we echte kaarsjes in de boom hadden, mijn vader had die al uit de tijd voordat ik geboren was…
Geeft niks! Ik moet trouwens zeggen dat echte kaarsjes in de boom echt een heel slecht idee was haha. Ik hoop dat het bij jullie wel goed is gegaan?
Ja, ik weet ook niet wat hij dacht, met mij (kleuter), vier katten en een hond, maar het huis staat er nog steeds (voor zover ik weet )