Ah top. Zet ik ook op het lijstje!
Omg niet lachen, maar ik heb gisteren die Dolly Parton kerstfilm op Netflix gekeken en ik vond hem echt leuk!
@Hippe_kikker voor op je lijstje!
Of… je neemt een tweede boom
L heeft toch zeker wel recht op haar eigen boom? Met eigen versiering natuurlijk.
Haha wij doen vooral alle wijnproeverijen in de stad waar we wonen en uiteindelijk hebben we er nog steeds geen verstand van. We deden zondag een thuisproeverij en ze vonden de ‘kerstballen’ helemaal geweldig!
Iemand ervaring met lampjes van twinkly of iets soortgelijks?
Ik wil dit jaar van die clusterverlichting gebruiken, dat je een soort bredere strook door je boom hebt lopen ipv overal een lampje. Heeft iemand aanraders?
Ik heb die van de intratuin. Die vond ik het mooiste in de winkel, er zit ook een dimmer op dus je kan zelf instellen hoe fel je ze wilt!
Dan heb je wel veel meer lampjes nodig, anders zie je m precies lopen en dat wil je niet lijkt me
@BaguetteMeNot dank voor de tip!
Ik wil hem zeg maar schuin door de boom laten lopen, er mag wel wat opening zijn. Eens kijken wat mooi is.
Wie heeft er ideeen voor leuke dingen om te doen met kerst? Pub quiz of andere leuke familie spelletjes of tradities?
Ik heb net the knight before christmas gekeken, nu heb ik helemaal een crush op die ridder.
Wat is jullie favoriete kerstmuziek? Ik ben dol op de klassiekers, maar ook op kerstliedjes zoals:
Christmas every day - David Archuleta
All I want - Liam Payne
I’ll be home - Meghan Trianor
oh en December Song van Peter Hollens is ook echt prachtig <3
Elk kerstliedje maakt me blij! En mijn favo Kpop kerstliedjes, maar dat is meer biechtwaardig
Is het een quiz van het werk of kunnen wij die ook vinden? Wil deze wel met mijn vriendinnen spelen
Die eerste 2 kende ik nog niet! Direct toegevoegd aan m’n afspeellijst.
Mijn kerstafspeellijst is echt een mix van de klassieke kersthits, Michael Buble en nieuwere liedjes. Zelfs Nick en Simon komen er in voor
Alles van Kelly Clarkson.
Haha ja ik heb ook zo’n kerstmuziek lijst en die gaat ook alle kanten op. Ruim 5,5 uur kerstmuziek
Van de week kwam ik erachter dat robbie williams nu ook een kerstalbum heeft dus dat heb ik deze week geluisterd