Het is bijna Kerstmis!

Kwam gisteren thuis en toen had m’n vriend als verrassing de kerstboom al uit de berging gehaald en neergezet! Terwijl hij normaal per se wil wachten tot na sinterklaas, dus ik was helemaal verrast!
Vandaag 'm samen opgetuigd, dus nu voel ik me helemaal kerstig! :christmas_tree::christmas_tree::christmas_tree:

38 likes

Oeps ook al een boom, ik wilde nog 1 jaar een echte maar toch maar nu een neppe gekocht en gelijk neergezet

39 likes

Hij staat! Met allemaal disneyballen.

22 likes

Vandaag mijn eerste echte kerstboom gekocht :smiling_face_with_three_hearts: volgend weekend gaan we hem pas opzetten, ik kan niet wachten haha

21 likes

Aaaa wat leuk is dit :heart_eyes:

Wil ook zo graag een dorpje maar wij hebben er nu nog niet de ruimte voor. Maar ik zie mij en mijn vriendin over 30 jaar echt als dat koppel die in oktober vast begint met alles neerzetten en zo’n heel kersthuis hebben :joy:

2 likes

Onze boom staat ook! :heart:

29 likes

Hebben nou zo weinig van jullie slingers? :open_mouth:

1 like

omggggg ik kan dit niet aanzien
je moet die takken een beetje spreiden haha

41 likes

Waar kopen jullie zo’n mand waar je de kerstboom in/op kan zetten? Ik heb bij diverse winkels (Action, Blokker, Xenos) gekeken, maar ze hadden gewoon helemaal niets? Iemand nog tips waar ik kan kijken?

1 like

Tuinland, Intratuin of een ander tuincentrum bij je in de buurt.

1 like

Totaal niet aan gedacht, terwijl er hier 2 tuincentra om de hoek zitten haha. Thanks, ik ga vanmiddag meteen even kijken!

1 like

Voor wie nog een leuke Kerstfilm zoekt: Jingle Jangle is een aanrader!

3 likes

Ik heb die van mij bij de kwantum gekocht!

1 like

Mijn vriend stelde zelf al voor om dit weekend een boom te gaan kopen :relaxed:, dus ik denk dat wij op zaterdag lekker naar het tuincentrum gaan

Meer is altijd beter haha!

Die van mij komt van de action… 2 weken geleden gekocht

2 likes

Ik heb m afgelopen week van de action gehaald, toen hadden ze ze net nieuw binnen!

1 like

Ik had altijd een rieten mand, maar had zin in iets anders en heb deze gekocht:

Van House of Seasons

11 likes

Thanks voor de tips allemaal! Hier kan ik wat mee :blush:

1 like

The best man holiday op Netflix. Was echt aangenaam verrast!!

6 likes