Het is bijna Kerstmis!

Ik had mezelf voorgenomen een kleinere boom te kopen dan vorig jaar, en deze stond bij de categorie 1.75-2.00 meter (mijn plafond is 2.50 hoog). Het lot vond blijkbaar dat ik toch een grote boom nodig had.

56 likes

Vandaag kerstboom kopen!!! :star_struck::partying_face::christmas_tree:

5 likes

Het staat! Wat een werk altijd. Ik zie nu nog wel wat lege plekjes…
Wel inclusief kerstengel :grin:

43 likes

De situatie buiten.
Boom voor binnen is gekocht en ligt te acclimatiseren. Dus die is maandag (op m’n verjaardag) aan de beurt!

56 likes

Ik heb m’n boompie ook weer opgezet :grin::grin::grin:

27 likes

Ook hier staat hij!

23 likes

Aaaah jouw poes :heart_eyes:

1 like

Zojuist mijn boom gezet, vandaag kan ik gaan versieren :blush:
Maar kijk nou, zo mooi! Ziet er nu al heel kerstig uit :heart_eyes:

28 likes

Bijna af! :heart_eyes::heart_eyes::heart_eyes:

21 likes

Jaaa zelfde traditie hier! Vorig jaar een astronaut gekocht (toen was ‘ie een paar maanden oud) en dit jaar heeft hij zelf een Nijntje uitgekozen. Meteen de duurste bal uit de winkel zo’n beetje haha! Maar wel heel cute.

Mooie nagellak trouwens!

6 likes

Oh dat mocht ik vroeger ook van m’n ouders, heb daar echt leuke herinneringen aan! Tof dat jullie dat ook doen :hugs:

2 likes

Voor de krans moet ik nog een oplossing bedenken omdat ik een hoge deur heb.
En ik zie nu dat het wietblad heel erg opvalt op de foto haha.

28 likes

Oh dat doet me denken aan een van de eerste dingen die ik kocht van mijn zakgeld, een kerstbal in mijn lievelingskleuren. Prachtig dat ik hem vond! Elk jaar hangt dat ding als een beetje vreemde eend in de bijt in de boom, want kan het niet over mijn hart verkrijgen hem er niet in te hangen

26 likes

Hebben jullie al een idee wat betreft het kerstdiner? Ik heb zoveel ideeën dat ik een beetje last begin te krijgen van keuzestress haha.

Dit is echt de beste winkel ooit! Met kerst wordt de hele winkel gevuld met hysterische handgemaakte kerstdecoraties.

Dit zijn mijn aankopen

Ieder jaar mag ik er twee uitzoeken van mezelf :smiling_face_with_three_hearts:

32 likes

Welke winkel is dit :star_struck:

Dat uiltje is echt heel leuk

1 like

Marc’s in Groningen!

1 like

Oh yes, alsnog wel even rijden, maar eindelijk eens ergens waar ik best geregeld heenga, was al bang dat het in Rotterdam of daar ergens zou zijn haha. Dankjewel!

1 like

Nooooo hoezo heb jij die krans wel? Ben echt al zo lang op zoek :sob: