De kerstboom staat!! Blij mee
Ahh jammer! Ik heb hem eind oktober gekocht al.
Aaah dat verklaart het
-weg-
Yes mijn eerste eigen kerstboom! Kleuren zijn niet zo goed zichtbaar geloof ik. Maar vooral zilver met wat turquoise details
Jaa dat heb ik ook! Het ding was 15 gulden en ik heb er echt weken voor moeten sparen, dus nu hang ik hem ieder jaar toch maar weer in de boom
De piek lijdt echt een eigen leven
Ja daarom hebben we deze boom gekozen😂
love it
Welke YouTubers volgen jullie in december. Ik bingewatch in december altijd alle vlogmasses haha.
Ik neem dit jaar voor het eerst een kerstboom! Wij hebben er eentje besteld bij een café hier in de buurt, maar die is blijkbaar zonder kluit. Kan ik de kerstboom (ong 145cm hoog) in een emmer met grond zetten? Of is dat niet stevig genoeg?
Ik vind de vlogs van Marijn ook leuk!
Alleen jammer dat ik niet zoveel tijd heb om elke dag van iedereen vlogmas te kijken.
Ik denk (maar heb het zelf nooit geprobeerd) dat je niet genoeg lengte stam hebt om in te graven en dat hij dan makkelijk omkukelt. Zo’n houder is niet heel duur en dan kun je er ook water ingieten om hem langer mooi te houden.
Vet lief dit berichtje, Marijn van Trierum is mijn kanaal (en naam lol). Ik voel me helemaal gevleid door je berichtje, was totaal niet m’n bedoeling om naar complimenten te hengelen haha. Ben zelf ook echt een vlogmas fanaat en altijd op zoek naar nieuwe leuke kanalen namelijk.
@Findus lief dat je je berichtje hebt aanpast, maar het is geen geheim haha. Het is meer dat ik het niet gepast vind om mezelf hier op het forum te promoten dus daarom noem ik het nooit.
Wie ik zelf kijk: Sarah, Lotte, Bonnie, Zoella als we weer vlogmas doet. Heeft ze daar al iets over gezegd? Vorig jaar deed ze het niet toch door haar mentale gesteldheid toen? Verder vind ik Lifestyle Blog leuk, een Belgische YouTuber. En ik heb vanochtend de eerste Vlogmas van Elise gekeken, was ook leuk. Mochten jullie nog leuke kleine Youtubers met Vlogmas tegenkomen, leg me know!
Oja en leuk dat Teske kerst video’s maakt, was ik even vergeten!
Super leuk om te horen, dank je wel
Jaa haha Zoella is wel over de top, dat huis ook! Haar vlogmas vlogs duren ook altijd heel lang dus meestal kijk ik het in januari af hahaha.
Net deze ‘krans’ voor aan de deur geknutseld voor de verjaardag van een vriendin. Ze heeft nogal een druk leven momenteel dus ze kan wel wat hulp gebruiken bij het gezellig maken van dr huis.
Lekker hysterisch zodat ‘ie past bij haar kerstboom die ook ieder jaar lekker over the top is.
(En nu maar hopen dat ze hier niet stiekem zit want ze krijgt m morgen haha)
Hoe maak je alles zo mooi vast?
Wat lief van je! Ik vind hem echt heel mooi geworden
Met van dat groene ijzerdraad, speciaal voor bloemschikken etc! Zo kan alles er ook weer makkelijk af voor als ze de krans een x wil veranderen qua thema ofzo.