Ik heb ze bij de action gekocht. Zit ook een tijdschakelaar op. Zat in een plastic doos met rode deksel
Ik heb vorig jaar mijn kerstlampjes na de kerst gekocht. Wel goede, bij een tuincentrum, maar er was toen flinke korting en ook nog 1 + 1 gratis, dus dat scheelt een hoop.
Is dat nou een bel als standaard of beeld ik me dit in haha?! Zo ja, mega leuk idee!
Haha oeps dan ging m’n fantasie iets teveel met me aan de haal
Jullie hebben allemaal vet mooie bomen. Ik heb al 10 jaar dezelfde cheape plastic kerstboom van de HEMA van €15 omdat ik er geen afscheid van kan nemen
Edit: hij was zelfs €10 haha.
Je kan dit niet vertellen zonder foto…
Luister bish. Jij hebt je boom ook niet gepost toen ik er om vroeg. Dus jouw recht op mijn boom is 0.
Bish, mijn boom stond inclusief foto de volgende dag op het forum. Je hebt nog een dag!
Edit: nu een foto. Love it hahahaha
Ik wilde serieus net vragen hoe kat eigenaren dat doen met hun boom. Denk dat ik dit jaar maar even oversla ivm kitten
Dat is echt super afhankelijk van kat tot kat! Onze is mega nieuwsgierig en vindt de kerstboom heel raar, maar ze heeft nog nooit iets eruit geslagen of in de boom geklommen. Dus voor hetzelfde geld gaat het allemaal goed!
Omg zo snel ook al gesloopt
Ik had gistermorgen een klein beetje paniek. De poes sprintte ineens onder de kerstboom in en het leek echt alsof ze de boom in wilde klimmen. Ze is een flinke poes van zo’n 7 kilo, denk dat de kerstboom dat niet aan had gekund maar gelukkig heeft ze dat niet gedaan.
Mooi hè?
Hij staat nu weer, ga ‘m vandaag verder versieren want ik was nog niet klaar. Gelukkig achteraf.
Wij hebben een neppe boom met onbreekbare ballen en af en toe bijt ze even in een takje of tikt ze 1 keer tegen een bal aan maar voor de rest doet ze er niet zoveel mee. We negeren het ook als ze eraan zit, anders gaat ze het juist doen als leuk spelletje voor aandacht. Dit is ook haar eerste kerst.