Het is bijna Kerstmis!

Ik heb vanavond voor het eerst weer sloffen aan en nu heb ik zin om mijn kersttrui er ook weer bij te zoeken. Veeeeel te heet helaas :stuck_out_tongue:

3 likes

Ik kan dit jaar eindelijk weer een kerstboom opzetten en het huis versieren :heart:️ Vorig jaar waren we druk met verbouwen en verhuizen maar had stiekem wel wat kerstballen en versiering gekocht dus kan het eindelijk gaan gebruiken haha

Door dit weer krijg ik nog meer zin in kerst! Gelukkig deelt mijn vriend dit, want ik zette net Spotify aan en toen vroeg hij om Last christmas :heart:

3 likes

Ik heb de eerste kerstspullen al gespot in de winkel haha

2 likes

Ben ik raar als ik nu al ga fantaseren over mijn kerstoutfit?

1 like

Neee!!

Aaah was even bang dat ik dit jaar geen Engeland zou gaan zien, maar ik ga kerstshoppen in Hull. Woehoe

2 likes

Nog 120 dagen!

4 likes

Haha, het is echt m’n trots :joy: maar zo mooi is de stal eigenlijk niet hoor. echt diy, maar heb zelfs gras en sneeuw van vilt gemaakt en nu kan ik rustig zoeken naar de perfecte stak.
Ik zat een foto te zoeken, maar die kan ik niet vinden :frowning:️ Dus nu maar wachten tot ik de kerstspullen pak. Ik wil de foto wel graag delen hier hoor :speak_no_evil: haha

1 like

Cant wait. Ik heb zo’n zin in de lampjes ed. Zeker nu het zulk hetfstig weer is.

Wanneer zetten jullie de kerstboom ed neer? Wachten jullie echt tot na sinterklaas? Ik zei tegen mn vriend vorige week dat ik het misschien wel al 1 december neerzet en zijn reactie was “dat is laat”. Toen hield ik zoveel van hem​:heart_eyes::heart_eyes::astonished:

3 likes

Ik vind dat jij de boom nu al mag klaarzetten :heart_eyes:

4 likes

Ik ben al bezig met cadeau ideeën opschrijven voor de familie en aan het nadenken over kerst met vrienden.

4 likes

Ik heb al twee kerstcadeautjes gekocht haha, anders weet ik het tegen die tijd echt niet wat ik moet geven

6 likes

Oh wat een heerlijk topic! Het is vandaag wat frisser en ik heb al helemaal zin om een boom uit te zoeken en op te tuigen. Dit is de eerste kerst met zn 3tjes en kijk er echt naar uit :christmas_tree:

1 like

Ik heb ook helemaal zin, ondanks dat ik voor de rest beetje op Zoelle ben uitgekeken, zin in haar vlogmas!

1 like

Mijn persoonlijke kerstliedjesfavoriet is deze:

1 like

De adventkalenders van The Body Shop zijn uit!
Deze

Volgens mij niet echt anders dan vorig jaar. En ze verklappen ook wel veel… ik sla over. Misschien wel weer die van DM, Balea of een andere. Zit meer typisch kerstspul in en veeeel goedkoper. Maar mag alleen als mijn voorraad verzorgingsproducten klein genoeg is.

1 like

He maar er zaten toch ook altijd mini’s in van die kerstcollecties? Die lijken er nu helemaal niet in te zitten? Wat vreemd

Ik heb de adventskalender van Asos al besteld :see_no_evil:

Ah ik wil heel graag die van Lookfantastic! Ben nog even aan het twijfelen of ik het geld er voor over heb, toch €90…

Ik kijk ook weer zo uit naar kerst!! M’n vriend en ik hebben ook cheesy matching kersttruien en vorig jaar hadden we het voor het eerst in ons eigen huis gevierd. Kon eindelijk helemaal losgaan qua versiering, zal zo eens zoeken of ik er nog foto’s van heb. Vind het echt heerlijk om perfecte cadeaus voor iedereen te bedenken en 2 dagen van tevoren al in de keuken staan :two_hearts:

2 likes