Ja vorig jaar iig wel! Gek dan. Misschien een andere variant die nog uit moet komen. Of niet in NL verschijnt?
Ik kijk eigenlijk helemaal niet uit naar de feestdagen want ik haat kou, maar vorig jaar herfst/winter waren mijn vriend en ik op zoek naar een woning en bij elke bezichtiging bedacht ik me dan waar onze eerste gezamenlijke kerstboom zou kunnen staan. Uiteindelijk hebben we pas in februari iets gevonden, dus we hebben deze kerst eindelijk die kerstboom en ik kijk er echt naar uit ️
Dit was mijn versiering en tafelsetting van beide dagen vorig jaar! Denk dat dit jaar wel ongeveer hetzelfde gaat worden, al is de kans groot dat ik nog van alles koop
Kerstballen koop ik elk jaar wel een paar, verder denk ik dat het op een gegeven moment wel genoeg is (of iig dat mijn vriend er genoeg van heeft haha)
Heb je een linkje of naam? Ik zie hem niet
Prachtig!
—
Mijn vriend is dit jaar aan de beurt voor het kerstdiner (bij ons thuis alleen onder ons). We wisselen dit ieder jaar af. Ik vind het ZO leuk om al maanden van tevoren bezig te zijn met het menu maar ik mag dit jaar dus niet
Ik ben mijn kerstboom al aan het plannen en denk dat ik voor een disneyboom ga!
Foto als 'ie staat? Bij de primark hebben ze trouwen leuke disney ornamenten, mocht je nog nodig hebben
Ja zag ik! En ik ga woensdag naar Disneyland dus ga dan ook echt inslaan.
Aaaah jaloers, veel plezier
Leuk! Foto’s
Ik post zeker het resultaat
Nu ik toch in dit topic ben…
Ik ben een adventkalender aan het maken voor mijn vriend en ik moet nog 13 cadeau’s. Wat geven jullie je partner/familie cadeau? Ik heb wat inspiratie nodig :"P
Ik geef meestal een paar duurdere cadeaus (luchtje, kleding wat ze dan ook willen) en verder cadeaus als sokken, chocolade/snoep, tijdschrift etc.
Ik heb ook wel eens een adventkalender gemaakt en heb daar toen ook veel chocolade/snoep in gedaan.
Hmm ja, ik heb tot nu toe ook al een luchtje, sokken, schaakspel, cocktail shaker en een vijzel. Wil liever geen eten er in doen en ook geen dingen die niet worden gebruikt/weggegooid worden. Maar kleding is nog wel een goeie!
Ah nee dat snap ik. Je wil wel iets geven dat ze echt gaan gebruiken idd. Ik koop ook wel eens een staatslot, krasloten of een luchtje voor in de auto (van rituals bijvoorbeeld).
Misschien iets van douchegel, speciaalbiertje (als hij bier drinkt natuurlijk), leuk shirt, zakmes?
Zijn wat bijzondere specerijen misschien wat? Ligt eraan hoe vaak er word gekookt en hoe gevarieerd natuurlijk, maar goede chiliflakes of (indiaase) kruiden met eventueel bijpassend kookboek zijn hier thuis wel geschikte kerst cadeaus. Past wel bij de vijzel