Het is bijna Kerstmis!

Ik dacht laten we dit jaar lekker fout doen dus ben voor tijgers gegaan :tiger2: :joy:

52 likes

Ik heb nog gekeken bij die notenkraker, maar er staat helaas geen merkje op :frowning:

Ah toch bedankt voor het kijken :relaxed:

1 like

Hangt echt van je kat af denk ik. Ik heb dus ook voor het eerst een (echte) boom met katten. Heb met pijn in mijn hart mijn supermooie glazen kerstballencollectie in de doos gelaten (was de ultieme snackboom).

Maar het gaat eigenlijk heel goed. Ze tikken er soms tegen, maar dat is alles. Ze gaan er wel vandoor met het kleedje elke nacht, echt mooi zo een plastic pot.

2 likes

Door deze foto besef ik pas dat het vet mooi is als je je ballen van klein maar groot hangt?

3 likes

Vind het trouwens ook mooi aan deze periode dat je collega’s anders leert kennen. Gisteren een Teams overleg met een mega norse collega, kan nooit iets aardigs vanaf. Bleek die in een compleet winter wonderland te wonen. Toch leuk :rofl:

29 likes

Is toch ook best logisch :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Voor mij eigenlijk niet haha, ik heb gewoon grote ballen bovenin :sweat_smile:

2 likes

Bij mij hangen alle formaten ook gewoon door elkaar! Nooit over nagedacht om het van klein naar groot in te delen haha

3 likes

Is toch ook een kwestie van smaak? Ik vind alles door elkaar leuk, ook verschillende vormen enzo. Dan maakt het volgens mij al helemaal niet uit wat waar hangt. Al hang ik een enorme bal meestal niet aan een heel kort takje.

1 like

Ooh ik heb 2 weken geleden de AYNIL caravan op de A2 uit richting Utrecht/A’dam richting het zuiden zien rijden. Dacht toen al dat ze rond deze tijd wel met opnames bezig zouden zijn. Ben benieuwd!

1 like

Maar welke???

2 likes

Hij staat weer!

42 likes

Oooh yes mijn kerstpakket wordt vandaag bezorgd! Nu al zin in de unboxing vanavond.

3 likes

Ik heb mijn kerstpakket binnen en ben er super blij mee! Echt leuke standaard dingen zoals nootjes, chocola enzo,maar ook een hele mooie thermosfles!

En nu ga ik op jacht naar kunststof groene kerstballen want volgens mijn man zijn alleen zilveren en witte ballen voor tokkies. :unamused:

2 likes

Oh ja heerlijk, kerstpakketten!! Ik wil foto’s zien!

8 likes

Ik weet niet of ik bij mijn bijbaan een kerstpakket krijg want ik werk er pas sinds dit jaar, hoop het wel :star_struck:
Bij mijn eerste bijbaantje (Action) kreeg ik echt een dik pakketje, dat was echt leuk.

Jaaa ik ook!

Ik krijg zelf maandag een leesbox van mijn stageplek/bijbaan. We konden kiezen tussen een borrelbox, een filmbox of leesbox. Ben benieuwd wat er in zit.

2 likes

Jaaa daar ben ik zo dol op! Vond het vroeger ook zo fantastisch als mijn stiefvader met zijn klassieke kerstpakket thuiskwam. Puur dat uitpakken, het eten erin (ragoutbakjes enzo) interesseerde me niet zoveel.

Ben ook heel benieuwd naar ons eigen kerstpakket dit jaar. Meestal kregen we zo’n tinteling waar je dan net niets van kan uitzoeken (dus daarom vorig jaar maar volledig gedoneerd), maar volgens mijn baas was het een hele leuke verrassing die ze persoonlijk komen langs brengen.

5 likes

Oh blijkbaar bestaat daar zelfs een heel topic voor. Toen we nog nieuw waren en niet zo streng met topics aanmaken :rofl:

3 likes