Het is bijna Kerstmis!

Mooi hè?

Hij staat nu weer, ga ‘m vandaag verder versieren want ik was nog niet klaar. Gelukkig achteraf.

21 likes

Wij hebben een neppe boom met onbreekbare ballen en af en toe bijt ze even in een takje of tikt ze 1 keer tegen een bal aan maar voor de rest doet ze er niet zoveel mee. We negeren het ook als ze eraan zit, anders gaat ze het juist doen als leuk spelletje voor aandacht. Dit is ook haar eerste kerst.

Mijn hysterische boom staat ook eindelijk :star_struck:

30 likes

Zilver, wit, sterren en geometrische ballen (dat zijn m’n favorieten) :white_heart:

29 likes

Die boom boeit me niet zo. Vind het vele malen erger als mijn katten zich zouden verwonden aan die glazen ballen. Dus alleen papier en plastic hier.

2 likes

Mijn kitten vond vooral de eerste 2 weken de boom interessant en klom er ook letterlijk in (en dan ook heel hard vasthouden waardoor we haar er ook niet uit konden halen). Nu vindt ze de boom alleen interessant tijdens haar dolle 5 minuten. 4 ballen kapot, valt nog te overzien :crazy_face:

1 like

Mijn kerstmok :grinning_face_with_smiling_eyes: paar jaar geleden bij Starbucks gekocht (toen ik er zelf werkte, dan kreeg je tenminste 30% korting haha). Vind deze wel leuk omdat het ook niet zo opvalt dat ie van Starbucks is.

12 likes

Die heb ik ook, gebruik hem ook het hele jaar door

ik ook :smile: te leuk om op te bergen haha (en ook te lui voor)

De piek moet nog even recht worden gezet. En alles moet ik nog wat mooier verdelen. Samen met mijn opvang kindjes opgezet.

Eigenlijk wil ik nog wat meer ballen. Iemand tips voor betaalbare leuke ballen ?

25 likes

Ons ‘kerstdorpje’ ook maar weer opgezet. Afgelopen jaar hadden we het hele dressoir vol maar dat was me toch iets te heftig😂 Dit jaar iets subtieler!

29 likes


Zo gezellig weer!

47 likes

Wat leuk die verzameling notenkrakers!!

2 likes

Thanks! Ben bang dat er nog meer bijkomen :sweat_smile:

2 likes

De kringloop!
Je moet natuurlijk een beetje geluk hebben maar daar ligt zoveel leuks.

2 likes

Love die knuffels onder de boom!

2 likes

Wat een mooie lampjes! :star_struck:

1 like

Super leuk! Ik wil ook notenkrakers, maar heb nog geen mooie gevonden. Waar zijn jouwe van?

1 like

Aah love jouw boom en die piek! Weet je waar die ‘klassieke’ notenkraker vandaan komt? Die met de groene broek :relaxed:

1 like

Overal en nergens. Hema, Intratuin, Driesprong in Zoetermeer, kringlopen, Vinted en kadootjes.

@Meka Volgensmij de Driesprong, maar deze hebben we al een tijdje. Ik zal vanavond eens aan mijn moeder vragen en kijken of er een merkje op staat

3 likes