Mijn man krijgt naast een ‘gewoon’ pakket ook zo’n tintelingen bon. Toen ik dat vorig jaar zag dacht ik serieus dat ‘Tintelingen’ een soort erotische webshop zou zijn waar hij iets mocht uitzoeken. Wie die naam ook heeft bedacht?!
Oehh laat maar komen de fotos van de kerstpakketten!! Bij ons doen ze het helaas al jaren niet meer, maar we krijgen dit jaar wel thuis een sterrenchef menu! Normaal gesproken eten we met kerst ergens uit met het team dus dit is wel een heel leuk alternatief!
Ja ik ben ook echt heel heel benieuwd! Zal de fotos wel posten van de gangen
Ben ik de enige die kerstballen en andere versiering naast licht haat? Ik houd van kerstbomen met alleen maar licht
Wij krijgen een 5 gangen diner voor 4 personen (x 2 want man en ik werken bij hetzelfde bedrijf). We geven er 1 weg en de ander eten we met schoonouders en zwager. Misschien met nog wat extra garnituur erbij.
Onze boom staat ook! Voor het eerst een kunstboom, ben er echt tevreden over. Al gekocht vorig jaar december dus echt voor geen geld haha
Ja, elk jaar feest!
Ik zag net dit filmpje waarin iemand kerstverlichting buiten in een boom hangt met een soort stelten en ik kon niet stoppen met lachen.
Wat een scheetig boompje!
Vanmiddag een kerstboompje bij de voordeur gezet maar het valt een beetje in het niet bij de buren haha.
Was echt heel veel werk om het boompje uit de tuin te halen

Haha die denkt: playtime has started
Meestal kan ik m’n familie wel schieten, maar we hebben dit jaar besloten om elkaar helemaal niet te zien tijdens de feestdagen. Alleen nu gaan we op tweede kerstdag videobellen met elkaar met Zoom en via een live stream een pubquiz doen. Iedereen verkleed zich een beetje stom en haalt lekkere hapjes in huis.
Zo staat er ook een hele leuke online avond met vriendinnen gepland.
Dit jaar is het voor ons gewoon niet anders, maar het kan misschien nog wel gezellig worden met de feestdagen
omg wat een werk. dat gaat toch ook allemaal door elkaar hangen uiteindelijk?
Is dit bij jou thuis?
I wish