Het is bijna Kerstmis!

Hoe erg suckt het trouwens dat kerst en oud & nieuw volgend jaar allebei in het weekend vallen.

Denk daar maar eens over na :troll:

20 likes

Nu il ik volgend jaar ook notenkrakers gaan sparen. :heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

:tired_face:

De intratuin heeft dit jaar echt megaveel

Zoooo triest :sob:

Ja die ik daar zag waren echt niet mooi afgewerkt dus heb ze laten staan.

1 like

Ik dacht laten we dit jaar lekker fout doen dus ben voor tijgers gegaan :tiger2: :joy:

52 likes

Ik heb nog gekeken bij die notenkraker, maar er staat helaas geen merkje op :frowning:

Ah toch bedankt voor het kijken :relaxed:

1 like

Hangt echt van je kat af denk ik. Ik heb dus ook voor het eerst een (echte) boom met katten. Heb met pijn in mijn hart mijn supermooie glazen kerstballencollectie in de doos gelaten (was de ultieme snackboom).

Maar het gaat eigenlijk heel goed. Ze tikken er soms tegen, maar dat is alles. Ze gaan er wel vandoor met het kleedje elke nacht, echt mooi zo een plastic pot.

2 likes

Nu ik in België werk krijg ik voor alle feestdagen die in het weekend vallen een vrij te besteden vakantiedag terug :grin:

Eigenlijk flauw dat dat in NL nooit zo gebeurt.

3 likes

Toen ik nog in m’n eentje woonde had ik altijd een kleine echte kerstboom. Nu we samenwonen willen we graag een neppe, maar we hebben ook net gordijnen gekocht, moeten nog laminaat voor 1 kamer kopen en we willen ook nog een kast voor in de keuken. Dus die boom komt volgend jaar :stuck_out_tongue:

Om het toch wat kerstig te maken heb ik dit gedaan:

20 likes

Door deze foto besef ik pas dat het vet mooi is als je je ballen van klein maar groot hangt?

3 likes

Vind het trouwens ook mooi aan deze periode dat je collega’s anders leert kennen. Gisteren een Teams overleg met een mega norse collega, kan nooit iets aardigs vanaf. Bleek die in een compleet winter wonderland te wonen. Toch leuk :rofl:

29 likes

Is toch ook best logisch :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Voor mij eigenlijk niet haha, ik heb gewoon grote ballen bovenin :sweat_smile:

2 likes

Bij mij hangen alle formaten ook gewoon door elkaar! Nooit over nagedacht om het van klein naar groot in te delen haha

3 likes

Is toch ook een kwestie van smaak? Ik vind alles door elkaar leuk, ook verschillende vormen enzo. Dan maakt het volgens mij al helemaal niet uit wat waar hangt. Al hang ik een enorme bal meestal niet aan een heel kort takje.

1 like

Ooh ik heb 2 weken geleden de AYNIL caravan op de A2 uit richting Utrecht/A’dam richting het zuiden zien rijden. Dacht toen al dat ze rond deze tijd wel met opnames bezig zouden zijn. Ben benieuwd!

1 like

Maar welke???

2 likes