Het is bijna Kerstmis!


Vanmiddag een kerstboompje bij de voordeur gezet maar het valt een beetje in het niet bij de buren haha.
Was echt heel veel werk om het boompje uit de tuin te halen :sweat: pff ik wilde er eigenlijk mee stoppen!

8 likes

:scream_cat:

29 likes

Haha die denkt: playtime has started

2 likes

Elke kerst denk ik weer “waarom maak ik zelf kaartjes” maar het is wel heerlijk zen

37 likes

Meestal kan ik m’n familie wel schieten, maar we hebben dit jaar besloten om elkaar helemaal niet te zien tijdens de feestdagen. Alleen nu gaan we op tweede kerstdag videobellen met elkaar met Zoom en via een live stream een pubquiz doen. Iedereen verkleed zich een beetje stom en haalt lekkere hapjes in huis.

Zo staat er ook een hele leuke online avond met vriendinnen gepland.

Dit jaar is het voor ons gewoon niet anders, maar het kan misschien nog wel gezellig worden met de feestdagen :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

M’n vriend en ik hebben vanavond Arthur Christmas gekeken. We vonden het allebei echt een leuke film!

4 likes

Leuk deze!

45 likes

omg wat een werk. dat gaat toch ook allemaal door elkaar hangen uiteindelijk?

2 likes

Is dit bij jou thuis?

I wish :pleading_face:

Hoe vieren jullie kerst dit jaar?

Thuis, met zijn drietjes (man, kind en ik). Online een mis kijken, daarna AYNIL met hapjes.
We gaan beide dagen lekker koken en eten, kerstfilms kijken, wandelen, knuffelen, nog wat koekjes bakken, knutselen en vooral in onze eigen Kerstbubbel verblijven.

9 likes

Ook thuis, met m’n vriend. Wij gaan spelletjes spelen, kerstfilms kijken, uitgebreid koken en we hebben een minecraft server met een vriendengroep waar we met z’n allen kerst gaan vieren.
Ik wilde eigenlijk ook graag kerstballen schilderen, maar dat wordt volgend jaar want had nog geen spullen gekocht daarvoor hehe. Oh en we hebben een online bierproeverij met mijn familie :relaxed:

2 likes

24ste doe ik een uitgebreide kerstontbijt/brunch met mijn man, eerste kerst ga ik naar mijn ouders en hij naar zijn ouders en dan 2e kerst weer samen thuis uitgebreid koken eten, netflix marathon misschien een puzzel kopen en samen maken.

1 like

Haha dit hebben we een paar jaar geleden hier geprobeerd. Was leuk. Heeft een uur gehangen.

54 likes

Oh no! Haha. Maar knapten die draadjes dan of zo?

1 like

Nee het bord waar alles aan vast zat pleurde van het plafond. Is echt onmogelijk om zonder boren goed vast te maken, zo blijkt.

1 like

Aaaah wat shit! En jammer van de kerstballen

1 like

Oh neee wat jammer!!! Haha het zou zo mooi kunnen zijn als het goed blijft zitten

1 like

Ik ga met mijn vriend bij mijn ouders langs voor een lunch op afstand (huis is daar groot genoeg voor en we gaan vakken op de vloer tapen om echt afstand te bewaren, en niet aan tafel eten maar zelf met hapjes op schoot).

Mijn zussen + aanhang komen op een andere dag bij mijn ouders langs. Die zien we dus helaas niet en dat vind ik wel heel jammer, maar het is even niet anders. Als alle ellende weer voorbij is en iedereen gevaccineerd is enzo gaan we gewoon echt kerstdiner houden, maar dan in mei ofzo :grin: een lentediner!

We willen waarschijnlijk ook nog op een andere dag bij zijn ouders op bezoek (ook maar met z’n tweetjes dan) maar moeten nog even kijken hoe en wat.

1 like