Het is bijna Kerstmis!

De online kerst pubquiz was uiteindelijk exact zoals al onze familie bijeenkomsten zijn. Iedereen schreeuwt door elkaar. M’n broer is boos dat hij geen vragen kan beantwoorden. Al met al best wel oké.

M’n ouders hadden pakjes aangetrokken. Dat was wel super schattig. Het hoe-werkt-zoom verhaal heeft uiteindelijk maar een uur gekost.

Volgend jaar gaan we wel weer gourmetten. Echt niemand luistert naar elkaar. Dan maar naar elkaar schreeuwen terwijl je pannenkoekjes bakt.

6 likes

Ik wil het eigenlijk nu al doen, maar wacht tot 2 januari. Puur omdat ik dan pas weer een dag vrij heb.
Heerlijk, al die frutsels naar zolder, grote schoonmaak doen en een paar nieuwe kamerplanten kopen.

Buitenverlichting laat ik wel nog even hangen tot half januari.

Wij gaan de kerst spullen straks al opruimen. Onze boom is heel erg gaan hangen en ziet er niet meer uit.

Meestal het weekend voor Driekoningen, nu dus volgend weekend.

straks gelijk

Ik wil het eigenlijk na vandaag doen, ben er wel weer klaar mee. Maar ik weet niet wanneer ze hier de bomen komen ophalen, dus ik denk dat ik nog even wacht. Nog een week een lege boom in de woonkamer is ook weer zo wat

Normaal half januari, maar die van ons valt half uit elkaar dus ik wil hem eigenlijk al weg doen :sob:

Ik vind het zo jammer dat de kerstperiode alweer over is. :pleading_face: Zo’n gezellige tijd en januari is dan echt een dinsdagdip van een maand lang, bah.

18 likes

Echt he! En je kijkt er zo lang naar uit maar die 2 dagen vliegen zo voorbij

1 like

Ik ben het aan het proberen uit te stellen. Vorig jaar was ‘ie al weg voordat het echt kerst was (had het eerder gevierd), en nu wil ik ook mn ruimte in mn kamer terug :joy:

1 like

Altijd 1 jan. Dan heb ik vrij en ben ik er ook echt klaar mee.

Hou vol!

Einde van kerst hahaha. Man man man, ben 2 uur bezig geweest. Mijn stofzuiger kon het niet meer aan en heb toen mijn paps opgebeld. Groetjes uit de Ardennen

37 likes

Jaaaa ik stem voor :white_check_mark:

1 like

Omg heeft ie al z’n naalden laten vallen of heb je eraan lopen trekken ofzo? Drama

1 like

Zie hier de reden waarom ik al jaren geen echte boom meer in huis haal :sweat_smile:

5 likes

Mijne volgens mij niet! Maar ben momenteel bij m’n ouders, dus zeker weten doe ik het niet. De andere jaren viel het ook mee.

1 like

Moet wel zeggen dat de kerstboom nu al 4 weken stond. Maar inderdaad, naalden vielen eruit, takken gingen hangen en er vielen ook ballen naar beneden. Ik hoefde de kerstboom maar aan te raken en alles viel naar beneden :joy:

1 like

Hier staat ie er nog mooi bij. Er zijn ook bijna geen naalden uitgevallen, maar ik heb ook weleens eens een boom gehad die voor kerst al helemaal kaal was. Ik denk dat je ook een beetje geluk moet hebben met een goede boom.

1 like

zo, deze boom is ook duidelijk klaar met 2020

15 likes