Ik vond het ook wel lekker rustig. Kerstavond kwamen mijn schoonouders kaasfonduen ( 2 setjes aan een grote tafel), gisteren thuis met ons gezin en vandaag kwam alleen mijn vader langs voor koffie en een gebakje. Mijn moeder is vanochtend verkouden wakker geworden dus die kwam niet ( en is zich gaan testen).
Voor de rest misten we dit jaar dus de jaarlijkse kerst viering bij mijn schoonfamilie waar ik wel blij mee ben want dat duurt altijd eeuwig ( laat eten, op de bank hangen, verplichte kado’s etc) en met een peuter is dat gewoon niet te doen. Ik vond het wel lekker.
Mij lijkt oud en nieuw een beetje gek, omdat je toch op de een of andere manier toewerkt naar 12 uur/ nieuw jaar/ vuurwerk/ mooie vooruitzichten etc. Nu is er én geen vuurwerk ( waar ik sowieso tegen bij tenzij georganiseerd door de gemeente) én weten we nog steeds niet wat 2021 ons gaat brengen wat Corona betreft dan ( dit weet je natuurlijk überhaupt nooit haha).
Nu verwachten wij in 2021 wel ons tweede kindje dus dat is wel iets om op te proosten