Het is bijna Kerstmis!

Ik kwam eigenlijk in dit topic spieken naar de kerstmenu’s - als iemand nog een goed vega hoofdgerecht weet… - , maar nu ik al die mooie bomen zie, kom ik ook maar even showen :smile:

De versiering in de boom hangt niet meer zo mooi verspreid, want de peuter versiert graag de boom elke dag opnieuw :sweat_smile:

49 likes

Thanks! Leuk om te horen :slight_smile:

1 like

Love je huis en planten.

1 like

Ik kan zelf niet nakijken of 't klopt, maar volgens een app die ik gebruik zou hij op Disney+ moeten staan

1 like

Ik heb het nagekeken, hij staat inderdaad op Disney+ @Zemraluani!

2 likes

Pohhh wat een teamwork :raised_hands:

2 likes

Voor ‘Hallmark’ films moet je bij Videoland zijn

Edit: behalve voor die film dan…

1 like

WhoppingBrokenCow-small
Is 1e maand gratis. Pas daarna ga je de energierekening voor Walt’s vrieskiest spekken. Kom maar, kom maar :stuck_out_tongue_winking_eye:

Alvast fase 1 van de cadeautjes ingepakt!

49 likes

Oh dit klinkt als een handige app, hoe heet ie?

Zeker. Is wel duur. Kost je zeker 2 wijntjes.

1 like

JustWatch! Je hebt een pagina “new” waar je kan zien welke nieuwe series en films zijn toegevoegd aan de streaming diensten die jij zelf hebt ingesteld, maar je kan ook een film of serie opzoeken en dan geeft hij zelf aan op welke dienst het te zien is (en dan laat hij ook diensten die je niet zelf hebt ingesteld).

2 likes

Ben zelf niet alleen met Kerst, maar vorig jaar wel op 1e Kerstdag. Ik ben toen een stuk gaan wandelen uit verveling. Maar dat is wat mij betreft geen aanrader, omdat ik er daardoor juist mee werd geconfronteerd dat ik alleen was :yum: Ik zou gewoon iets lekkers voor jezelf bestellen. Of als je een bad hebt een lekker spadagje thuis ervan maken. Bruistabletten, maskertje enz. halen en lekker relaxen. Kerstfilm kijken. Lekker wijntje erbij en chocolaatjes. Gewoon goed voor jezelf zorgen dus :grin:

ik heb als kerstcadeau voor mijn vriend sokken besteld met mijn gezicht erop
en ze zijn zooooo lelijk :biggrin: :biggrin:

29 likes

Volgens mij zag ik hem vandaag nog op netflix!

Sorry ik haalde er even twee door elkaar :wink:

Waaaar koop ik dit???

Ik heb ze bij faceprints besteld, maar ben niet helemaal tevreden over de kwaliteit. Zijn heel veel bedrijven die dit aanbieden! Duurt over het algemeen wel lang totdat je t binnen hebt, heb denk ik eind okt besteld haha

1 like

Er is ook een Het kerstdiner topic, misschien kun je daar wat inspiratie opdoen. Verder vind ik dit bijvoorbeeld lekkere vegetarische gerechten:

  • Vegetarische wellington (kun je vullen met biet of pompoen. Ik heb er een keer eentje gemaakt met paddenstoelen en blauwe kaas)
  • Portobello steaks met chimichurri
  • Bietenrisotto (krijgt een mooie rode kleur)
  • Geroosterde pompoen met sriracha roomkaas

Ja ik zag hem net inderdaad, meteen het hele topic doorgespit :sweat_smile:

Het wordt nu waarschijnlijk dit:

Eerste Kerstdag met schoonouders: gepofte knoflooksoep vooraf, sjalottentaart met geitenkaas en walnoten, aardappelpuree, doperwtjes, vegan gravy, en tiramisu na.

Tweede kerstdag met oma en vader: garnalencocktail met grapefruit vooraf, een traybake met kleurige wortelgroenten en little willies van de vegetarische slager, vegan gravy, aardappelgratin, bieten/venkelsalade, en crème brulee na.

Bedankt voor de tips wel, misschien ga ik toch nog wisselen :sweat_smile:

4 likes