De kerst high tea was echt leuk! Heb duizend foto’s gemaakt dus hierbij een kleine selectie.
Ik zou dit omschrijven als hysterisch vrolijk. Ziet er wel leuk en gezellig uit
Geen foto? 
Ik heb een neppe boom. Vooral omdat het gewoon minder gedoe en zooi is. Een echte vind ik wel leuker!
Heb weer wat kerstfilms op Netflix gekeken, heerlijk!!! Ik hou er van!
Aanrader: Happiest Season en Love Hard
Mwoah: A California Christmas
Afrader: Father Christmas is Back
Gebeurt niet vaak dat ik een film afzet, maar die laatste is echt kut.
M’n vriend is al sinds oktober bezig dat hij de kerstboom op wil zetten, maar dat vond ik echt veeel te vroeg hahaha. Dus heb een klein simpel boompje op de hobbykamer gezet.
Thanks voor de tips! M’n vriend is dit weekend weg, dus ik weet wat ik ga doen 
Father Christmas is back is inderdaad een verschrikking, heb het twintig minuten volgehouden maar toen afgezet.
Love hard vond ik boven verwachting leuk.
Hahaha ben benieuwd, mn vriend wil meekijken omdat kelsey grammar erin meespeelt, dus was eigenlijk wel enthousiast hahaha 
Ik wens je succes 
Oh ik kon die tweede niet afkijken haha, ik vond m wel slecht 
Haha ik ben niet zo kritisch op romantische Netflix kerstfilms, kun je nagaan hoe slecht Father Christmas is 
Ja ik was dat eerst ook nooit, tegenwoordig blijkbaar wel een beetje. Maar dan weet ik dat ik die niet hoef te gaan kijken inderdaad!
Dat is hun werk
Maar op die drag queen na is het niets anders dan wat er nu al in de winkel ligt toch? 90% van zijn collectie lijkt op dat van Vondels.
We hebben nog niet eens een boom omdat we heel klein wonen, maar met het oog op de toekomst!
Edit: alle ornamenten die ik nu al heb hangen aan de knoppen van onze ladekasten 
Wat klote zeg, maar denk dan ook wel waarom doet die winkel niet max aantal pp.
Maarja money’s
En anders heeft Xander met zijn dropshipping alles opgekocht als een extra side hustle
Alle Xanders zijn kut, komt waarschijnlijk door de X.