Ik wil misschien wel een kerstboom kopen die vervolgens opnieuw geplant wordt ergens. Maar weet ff niet meer de naam, weet iemand het?
Ik heb via marktplaats een kunstkerstboom van Triumph gekocht, midden in de zomer paar jaar geleden. Was 2 tientjes en nog steeds een van m’n beste aankopen!
Ik heb besloten de kerstboom op de 30e te gaan zetten en het huis te versieren. Al zoveel zin in!
Ik heb een slinger lichtjes aan het tuinhuisje gehangen en het staat nu al zó gezellig ik ben heel benieuwd als het straks donker is. Kerstboom komt hier pas na Sinterklaas maar ik ga morgen wel vast aan de slag met een mooie krans voor op de voordeur.
Gisteren wat kleine spulletjes bij het tuincentrum gehaald. Merk dat ik dit jaar meer zin heb in kerst en kerstversiering dan normaal.
Aaah waar is die van? Te leuk!
Je hebt dus meerdere ornamenten bij deze site besteld, neem ik aan? Hoe is de kwaliteit? Deze ziet er goed uit, maar zie er eentje op de site die ik qua model al sinds vorig jaar zoek maar vind hem er op de foto niet mooi uitzien
Ziet er goed uit! Ik denk dat ik daar ook maar ga bestellen.
Die koala is ook echt leuk trouwens
Ik ging mee voor de gezelligheid, maar toch gezwicht voor nieuwe ballen. Ik heb altijd goud/wit/champagne, maar ik vond dat groen zo mooi. Kan nu al helemaal niet wachten tot de boom staat
Prachtig!!
Die zijn leuk!!
@Chicago Een andere optie is BeterBoompje | Home. Daar had ik vorig jaar een boom van.
Alleen zie ik nu dat ze dit jaar geen pick-up point in mijn stad hebben En duurzame-kerstbomen.nl dus ook al niet. Weten jullie nog meer van dit soort initiatieven?
Wat jammer, wat ga je nu doen? Ik weet ook niet wat ik met de kerstboom moet. M’n kat sprong er vorig jaar zo’n 10x per dag in en ging ook op de lampjes knagen. In de tussentijd is m’n kat er niet minder irritant op geworden (wel groter😂) dus ik verwacht hetzelfde liedje, maar dan nog erger… Kan maar beter gewoon geen boom neerzetten, maar is ook zo saai.
En @Friemel
Succes! Nee maar wel balen! Meer gaan voor lampjes (hoog) aan muren, plafond? Wellicht daar wat kersttakken hangen incl. lampjes? Naar m’n neppe kerstboom keek de kat vorig jaar niet echt om, dit jaar waarschijnlijk een echte en ben benieuwd of dat interessanter is
Haha ben wel heeeel benieuwd hoe dit eruit gaat zien als je dit decoreert! Vooral in het donker valt date stam natuurlijk weg en dan heb je maar een paar takjes haha. Maar klinkt wel als een prima en veiligere oplossing ja!
Hoop dat het je lukt om het helemaal leuk ma te maken (niet sarcastisch haha!). Kom je wel aub een foto posten, want dit kan nog alle kanten op… maar ik hoop voor jou echt de goede. Kleine fuckers die katten soms, je moet er iets voor over hebben
Ik was vandaag bij meerdere cliënten die hun hele huis al met kerstversiering en kerstboom vol hebben staan. Nu wil ik ook maar er zijn nog geen echte kerstbomen te koop
Wat hebben jullie thuis staan, en waarom?
- Een échte kerstboom
- Een neppe kerstboom
0 stemmers