Het is bijna Kerstmis!

Thanks voor de tips! M’n vriend is dit weekend weg, dus ik weet wat ik ga doen :star_struck:

1 like

Father Christmas is back is inderdaad een verschrikking, heb het twintig minuten volgehouden maar toen afgezet.
Love hard vond ik boven verwachting leuk.

Hahaha ben benieuwd, mn vriend wil meekijken omdat kelsey grammar erin meespeelt, dus was eigenlijk wel enthousiast hahaha :sweat_smile:

1 like

Ik wens je succes :laughing:

1 like

Oh ik kon die tweede niet afkijken haha, ik vond m wel slecht :sweat_smile:

Haha ik ben niet zo kritisch op romantische Netflix kerstfilms, kun je nagaan hoe slecht Father Christmas is :joy:

Ja ik was dat eerst ook nooit, tegenwoordig blijkbaar wel een beetje. Maar dan weet ik dat ik die niet hoef te gaan kijken inderdaad!

1 like

Dat is hun werk

Maar op die drag queen na is het niets anders dan wat er nu al in de winkel ligt toch? 90% van zijn collectie lijkt op dat van Vondels.

We hebben nog niet eens een boom omdat we heel klein wonen, maar met het oog op de toekomst! :sweat_smile:

Edit: alle ornamenten die ik nu al heb hangen aan de knoppen van onze ladekasten :+1:

10 likes

Omdat het kan zet ik hem hier nog een keer :joy:

20 likes

Wat klote zeg, maar denk dan ook wel waarom doet die winkel niet max aantal pp.

Maarja money’s

2 likes

En anders heeft Xander met zijn dropshipping alles opgekocht als een extra side hustle

1 like

Alle Xanders zijn kut, komt waarschijnlijk door de X.

2 likes

Ik keek al een tijd uit naar de kerstboom maar nu die er is heb ik helemaal geen zin om hem op te tuigen :’) De lichtjes zitten erin maar zelfs voor de ornamenten heb ik geen kracht vandaag :sleeping:

2 likes

Hee niet fucken met Xander van der Wulp. Verder eens met aso actie van mensen die zoiets in bulk reserveren haha.

Wij zijn lekker kerstboom aan het opzetten met haardvuur op de tv en kerstmuziek aan.

1 like

Ik ga morgen de buitenverlichting ophangen.
Vond het wat vroeg, maar al m’n buren ( dat zijn er 5 in mijn ministraatje :sweat_smile:) hebben het al hangen.
Ik heb niet zoveel met kerstbomen, maar buitenverlichting vind ik echt het aller gezelligste wat er is.

4 likes

Ik heb het al ruim een maand hangen buiten omdat ik het steeds zo grijs en vroeg donker vond haha.

2 likes

Wat doen jullie aan buiten versiering?

Ik heb een soort afdak boven m’n voordeur, over de hele breedte van het huis. Daar hang ik pegel verlichting aan, en op het afdakje een rendier van lichtjes.
Verder heb ik zo’n ding:
78786

En heb lichtnetten voor over de haag.

Wil misschien nog van dit soort stekers kopen voor langs het pad naar de voordeur.
tuinstekers-bloem--8272673

In de achtertuin doe ik lichtjes rondom het geraamte van m’n tuinhuisje, en gooi lichtjes in de kerstboom ( overblijfsel van de vorige bewoners)

4 likes

Onze boom is nu ook gevuld! Kerst is het hele jaar door leuk. Volgend jaar maar een grotere boom haha. :yum:

9 likes