Kerstboom komt volgend weekend, maar een een lief boompje voor de deur en lampjes rondom m’n lijsten
Gaat hem mij lukken om een gat te boren voor mijn easyfix kerstboomvoet of kan ik beter naar de winkel en 'm omruilen voor een andere kerstboomvoet?
Overigens een hele mooi +2m boom gevonden. Wordt vervolgd!
Dat is het probleem dus ja haha. Ik heb de boom al en daar wilden ze niet boren.
Ik heb de boor van de Easyfix nog, dus mocht het echt mis gaan dan breng ik die gewoon terug en koop ik een cheap ass poot haha.
Ik wil eigenlijk nog wat leuks aan de voorkant van het huis, alleen hebben wij geen voortuin, dus word het dan al iets bij het raam.
Weet iemand nog iets leuks/ niet té hysterisch?
Zo’n Scandinavische papieren ster? Vind ik altijd mooi en sfeervol.
Yesss vandaag kerstbomen gekocht, een van 260cm in de woonkamer en een kleintje in de keuken helemaal zin om ze zondag te versieren. Moet denk ik wel nog wat ballen bij gaan kopen
Zo leuk ik moet ook nog een ster maar ja de winkels zijn vroeg dicht. Zaterdag de drukte maar trotseren om een kerstbeste deur te hebben.
Een neppe van 2.60 toevalllig?
Iemand de gouden tip voor neppe kerstbomen, mooie grote en niet meteen 500+ euro? Of misschien zie ik dat verkeerd maar mega duur volgens mij?
Ben dan ook bij intratuin gaan kijken - sowieso niet echt t meest voordelig dus, iemand winkeltips waar een kunstkerstboom te kopen?
Nee ik heb een echte!
In regio Amsterdam: Tuincentrum Osdorp.
En niet gezellig nu, maar direct na kerst, als de uitverkoop begint, bij de verschillende tuincentra krijg je zo 40% korting.
Is er een tweedehandswinkel bij je in de buurt? Daar heb ik mijn boom gekocht voor nog geen 20 euro had ik een boom met ballen etc. bij elkaar. Was nog voordat de kerst begon.
@Depeche oh jammer! Of leuk voor jou maar hoopte op een gouden tip
@TanteBetje ahhh Amsterdam is echt ver. Jammer!
Na kerst… Dat was vorig jaar mn tactiek maar toen waren winkels - intratuin - ineens gesloten. Ik wil dat dit jaar eigenlijk niet weer hebben (of alsnog teleur gesteld zijn)? Was het niet dat mijn hond het verschil met een boom binnen, of buiten qua ertegen plassen nog niet helemaal begrijpt… Heb t nu in concept met een echt boompje staan, om z’n reactie te testen - maar dat doe ik dit jaar maar niet
Ik ga over 2 weken verhuizen…
Zal ik een (echte) boom neerzetten of is dat overdreven? Een week voor kerst en met Oud en Nieuw zijn we er ook niet…
Mis tzt zeker wat meubels dus misschien juist wel gezellig?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Bedoel je voor of na je verhuizing? Ik zou het zelf voor zo’n korte periode echt teveel werk en gedoe vinden maar het staat wel gezellig!
Erna ja…
Of het wordt een klusje tijdens de verhuizing haha.
Misschien een kleintje dan…
Gisteren deze kerstboom gekocht en vandaag opgezet! Hiervoor hadden we steeds een echte boom maar ik was daar helemaal klaar mee.
Dus nu een mooie neppe. De lichtjes kunnen op verschillende standen en ook gekleurd als je wilt. Hij is 2.2 meter hoog, echt groot!
Het thema is vooral lichtroze, goud, rosé goud en af en toe wat rood. En dan qua bijzondere ornamenten is het vooral dieren + reizen. Ben er echt helemaal blij mee