Omg die is geweldig!! Waar komt de Grinch van?
Ja leuk hè! M’n vriend heeft hem op Ali gekocht voor me. Heb daardoor geen directe link, sorry.
Snap ik! Ik vond hem op bol ook ergens, uitverkocht, maar dat zal dan ook wel van Ali geweest zijn
Super leuk! Hoe lang heb je ze laten drogen en op hoeveel graden?
Wat een super goed idee! Dit ga ik morgen ook doen denk ik
En wat heb je in het midden van die sinaasappel gedaan?
Steranijs denk ik haha
ik had dit gedaan aan de achterkant, misschien vind je het wat. je kunt ook nog lampjes langs de bovenkant doen zodat het wat meer opvalt. grote ballen zijn van action, rode lint weet ik niet.
En @Twijfelkont wat leuk als jullie het ook gaan doen!! Is ook echt heel leuk en makkelijk! En goed om in de kerstsferen te komen
Ik doe meestal 3 à 4 uur op 100 graden met boven-onderwarmte, maar je moet het goed in de gaten houden want de ene oven is natuurlijk heter dan de andere.
En dat 2e plaatje is niet van mij, die heb ik van internet geplukt maar ter inspiratie maar dat is idd steranijs, ook super leuk!
Je kunt ook nog een heel klein beetje poedersuiker over de schijfjes heen doen voor je ze in de oven doet, dan gaan ze mooi glanzen.
Op het internet zijn veel ‘recepten’ te vinden hiervoor trouwens!
Welke boom is dit? Ik zoek ook een neppe van deze hoogte en met lichtjes. Vind het zo lastig!
Sorry, ik woon in het buitenland dus ik denk niet dat je iets hebt aan deze informatie, hij is van Home Depot!
Ahh zo leuk!!
En nee ik kon er geen vinden, ik heb toevallig gisteren nog online zitten zoeken maar dat vind ik zo overdreven voor 1 klein dingetje en dan verzendkosten.
Ik wil ook heel graag een Nederland kerstbal maar tot nu toe ook nog nooit gezien
En ook niet iets anders typisch Nederlands een schaats of zo?
Ik heb persoonlijk die associatie met een schaats niet maar zelfs iets van een molen, koe of een klomp kan ik niet vinden. Een fiets zou ook nog kunnen!
Nouja, ik blijf gewoon doorzoeken. Ik vind het ook wel leuk om gewoon rustig dingen te verzamelen in plaats van alles in 1x te kopen.
Ah, helaas! Toch bedankt voor je reactie.
Oh dat is leuk! Dat ga ik doen!!