Het is bijna Kerstmis!

Vandaag mistletoe knuffel gekocht

En deze eten we nu, zooooo lekker!

17 likes

Ik zie die al steeds voorbij komen bij de kassa maar leek niet zo bijzonder. Misschien toch maar meenemen.

Jingle Bell jingle Bell
Jingle all the way
Oh what fun is to say
There’s a baby on its way

2 likes

Jingle Bell, Batman smells
Robin layed an egg
The batmobile lost its wheel
And the joker got away
HEY

@Vaiana dit is een leuk kerstliedje voor jou!

1 like

Eerste kerst in ons nieuwe huis, dus extra genieten van de boom :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Heel mooi! Erg warme sfeer ook <3

1 like

Lief, dankjewel!!

1 like

Hema en Blokker🥰

1 like

Flying tiger, sostrene grene(of hoe je dat ook schrijft), Xenos.

1 like

Die tompouce is heel schattig

2 likes

We hebben 3 ramen aan de voorkant van ons huis. Ik zoek voor op de vensterbanken iets kerstigs met licht. Een boompje of kandelaar met lichtjes o.i.d. (geen kaarsen ivm gordijnen).

Ben net bij de Action en Blokker geweest maar daar was al bijna niets meer. Heeft iemand ideeën?

Bij Albert Heijn verkopen ze van dit soort sterren, misschien is dat wat? Verschillende maten en kleuren volgens mij:

3 likes

Zo mijn huis is ook weer in kerstsfeer

En vanmiddag ook samen met oma haar boom versierd, altijd leuk want bijna bij elke (stokoude!) bal hoort een verhaal. Zitten ook nog ballen van haar moeder tussen.

Oja en tijdens het kopen van de bomen kwam deze lieverd me helpen uitzoeken

31 likes

Vind die oldskool ballen altijd het leukst!

3 likes

Zo blij dat ik gister aan project boom ben begonnen! Bijna af

18 likes

Bij mij staat de boom ook eindelijk! Voelde me wel Lau van Tiny en Lau tijdens het optuigen ervan, maar nu ben ik er blij mee. Heb dit jaar wat ‘bijzondere’ hangers gekocht, en wat kleurrijke ballen. Zo vrolijk :grin:

20 likes

Oh en ik kwam laatst bij een hotel echt een next level kerststal tegen:

Ook echt met ‘vuur’ en bubbelend water

47 likes

Love it! Ik heb vorig jaar op RTL Z een documentaire gekeken over kerst in chique hotels en het was echt fascinerend. Hoe ze dan in één nacht het hele hotel omtoveren en gasten die speciaal daarvoor komen overnachten enzo. Ze zaten ook al direct volgeboekt voor het jaar erna.

7 likes

Hoelang blijft een (echte😂) kerstboom goed ongeveer?
Ik heb een spar en hij staat niet in water