Jaa lijkt wel of het elk jaar vroeger in de winkel ligt. Maar goed, als ik wat leuks zie koop ik het wel. Veel te bang dat het er niet meer is hahah
De pepernoten komen eerdaags ook weer dus. Voorheen eind augustus.
Over een half jaar (min een dag zelfs) is het alweer kerst!
5 maanden zelfs
Ohh inderdaad!
Jetz geht loss in Budapest!
Ik las bij wateetjedanwel dat bij Lidl in Nederland al oliebollen worden verkocht.
Mijn moeder heeft deze vorige week gelijk gehaald. Ik heb vrijdag dus een oliebol gegeten
Hoe smaken ze?
Mwuah. Voor een oliebol in de zomer prima te doen maar met oud & nieuw zou ik er geen genoegen mee nemen
Ik heb gister weer gereserveerd voor de kerst high tea bij de intratuin
Huh? Is dit normaal of word er een film opgenomen ofzo? Ben pro kerst hoor maar krijg hier wel een beetje error van.
Ik kreeg ook een dikke error. Ik heb er niet naar gevraagd helaas, dus ik kan je error ook niet verhelpen.
Ik ben nieuwsgierig, vertel.
Bij de intratuin in Halsteren heb je van oktober t/m december elke dag santa’s high tea. Dus in een over de top versierde tent high teaën! Voor het eten hoef je het niet te doen maar ik vind het altijd lekker kneuterig
Mijn moeder werkt in een tuincentrum en is chef kerst, die begint net na kerst alweer te vergaderen en meuk te bestellen voor het jaar erna
Dit lijkt me echt een fantastische baan! Love kerst
Dit zou m’n droombaan zijn
Ik ga ook in diezelfde week naar Londen, nu al zin in de lichtjes
Zullen we dit bij mij doen? @Hippe_kikker
Ik laat je via de zijdeur binnen en dan maken we wat moois van mijn bureau