Het is bijna Kerstmis!

Jaaaaa :smile: count me in!

2 likes

Ooooh dit vind ik echt leuk :grin: we werken deels thuis en deels op kantoor. Maar mega grote kersthuisjes om een bureau heen knutselen lijkt me wel een leuke team activiteit :joy: ziet er echt gezellig uit!

2 likes

Letterlijk teambuilding!

1 like

Het is in mijn tuin ruim 35°C in de schaduw! Door dit weer krijg ik alleen maar meer zin in kerst, haha!

8 likes

Nog 100 dagen!

16 likes

Kan de kerstboom dan al opgezet worden? :innocent:

1 like

Als mensen daar blij van worden; vooral doen! :christmas_tree:

Ik wil de herfst echter wel nog even goed ‘vieren’ dus ik ben momenteel vooral met pompoendecoratie in de weer voordat ik de kerstboom van zolder haal.

Ik heb zo’n doodenge berging op -1 en ben als de dood dat er een dikke wolfsspin in die kerstboomdoos is gekropen, dus ik ga het opzetten sowieso uitstellen dit jaar

2 likes

Ik ben altijd wel vroeg, maar september is me een beetje té gortig. Maar 100 dagen klinkt echt niet meer zo lang! :heart_eyes:

1 like

Ik heb gisteren een paar kerstballen gekocht via marktplaats (oude in dennenappelvorm) en nu heb ik dus zin om de boom op te zetten haha

3 likes

Nog maar 15 vrijdagen tot kerst :ok_hand::partying_face:

klinkt nóg korten!

13 likes

Die vind ik toch altijd van een vd leukste. Mijn moeder spaarde vroeger vintage kerstballen, had ook veel van die oude dennenappels.

3 likes

Mijn spotify is er ook klaar voor

11 likes

Hema is al in kerstsferen

24 likes

Nog iets minder dan 12 weken :christmas_tree: :heart:

7 likes

Vergeten een foto te maken, maar de etalage van mijn plaatselijke Blokker is al helemaal kerst, inclusief 4 kerstbomen.
Echt, wat de hell jongens :upside_down_face:

1 like

Ja oktober is een slappe maand en blijkbaar verkoopt Halloween meuk niet. En Sinterklaas is een beetje lastig

1 like

Ik heb onder de douche alweer lekker mee staan blèren met m’n kerstafspeellijst :dancer:

3 likes

Excuse you?

Een van de mooiste maanden juist. :orange_heart:

5 likes

Ik ga er nu vanuit dat je alle herfstspul nu gaat opkopen. Alleen jij houd dan de economie draaiend in deze slappe maand.

2 likes