Het jammere cadeautjes topic

Ik heb het maar laten gaan. Doorgaans kunnen we goed overweg, maar ik vond het wel apart.

Ik zou zeggen: ‘Wat toevallig, nu hebben we allebei een saunabon en kunnen we samen!’

76 likes

@grace @Toeptoep @Banananana @Twijfelaar @Tessa

Hahaha wauw dat wist ik niet! Voel me wel beetje slecht nu haha


Zullen vast toppers zijn, maar ik vind ze echt spuuglelijk en ze passen qua stijl echt totaal niet bij de keuken :joy: heb ze netjes in een la gezet.

2 likes

Ah snap ik hoor! Maar misschien helpt het om te weten dat ze iets van 50 euro kosten :joy:. Je bent in ieder geval niet afgescheept met iets goedkoops hahaha

1 like

Zie je er niet vanaf :face_with_hand_over_mouth:

4 likes

Lekker retro zijn ze wel :joy::joy::joy:

Ja zijn ekte klassieke modelletjes! Wij hebben een strakke en moderne keuken, dus in de la staan ze prima.

Ik ben pas bevallen en soms krijgen we echt de meest lelijkste kleding voor mijn baby die er is. We hebben nu een jas met bontkraag gekregen en ook een paar shirts met vreselijke teksten. Ik ga het denk ik maar verkopen :face_with_hand_over_mouth: :upside_down_face:

23 likes

Heeft niemand meer de bonnetjes? Sommige winkels nemen producten ook zonder bon terug. Even de klantenservice mailen :see_no_evil:

1 like

De bonnetjes kan ik niet vragen, want we hebben het via de post gehad van ze. De cadeautjes hebben we gekregen van mensen die we niet eens kennen haha. Het is namelijk een kennis van mijn schoonmoeder.
Maar ik ga de klant service mailen om te vragen of dat kan!

Dat is ook slim!

Wij ook. Ook veel van een stofje tussen fluweel en badstofachtig in, kan het niet omschrijven maar voelt heel vies. Vooral na het wassen. Gebruikte ze vroeger volgens mij veel. Vaak ook heel tuttig.
Of van V.I.B wat je bij de sigarenboer kan kopen. Met rare teksten erop. Heb hekel aan teksten als: knap? Heb je mijn moeder nog niet gezien. Of 0900- opa en oma

10 likes

Oooh ja dat is ook echt vreselijk

2 likes

Hahahahaa @Patagonia en @Lichtknopje mijn moeder appte me deze week nog dat ze ‘echtttt zo iets leuks en grappigs has gekocht voor onze baby’:

. :woman_shrugging::joy:

27 likes

Dit is toch een slabbetje?

Klopt!
(Vraag je dit omdat ik er eerst iets onder had gezet als ‘Gelukkig draagt hij er straks iets overheen’? In mijn herinnering was het een rompertje maar dit verklaart weer hoe goed ik ernaar had gekeken😭)

1 like

Haha ja! Ik vroeg me al af of je z’n slabbetje onder z’n kleren wilde doen.

1 like

Gelukkig kotst ie er toch overheen

10 likes

Een troostrijke gedachte!

Dat is toch de bedoeling van een souvenir? Dat je iets meeneemt van een plek waar je zelf bent geweest, voor een ander.

25 likes