Het jammere cadeautjes topic

Dit topic miste ik nog van egf!
Dus laat hier alle cadeaus achter waarvan je dacht :confused:

4 likes

Toen ik 16 was kreeg ik van m’n tante een prinsessen dagboekje


Echt zoiets, maar dan met glitter. Ik weet nog hoe erg ik me schaamde als puber, terwijl ik dat uitpakte waar de hele familie bij was.

29 likes

Van mijn stage jaren geleden kreeg ik een metalen waxinelichthouder met rendieren. Zoiets als onderstaande foto. Nu lijkt dat op de foto nog best leuk, maar in het echt was het een cheap en lelijk ding. Dat ding (en ook echt alleen dat ding) was mijn ‘kerstpakket’, terwijl de ‘echte’ werknemers daar echt een leuk en groot pakket met verschillende dingetjes kregen. Ik heb keurig dankjewel gezegd en nog vóór kerst dat ding aan de kringloop gedoneerd.

images

8 likes

Vergeet ik helemaal om zelf te beginnen
Van m’n ex voor kerst een pakket met zulke kaarsen alleen dan schreeuwden ze nog 10 x harder “Xenos” vanwege het knal witte motiefje erop

4 likes

Ik kreeg toen ik klein was een videobandenset van Bassie en Adriaan. Ik heb (toen ook al) een schijthekel aan Bassie en Adriaan.

7 likes

Voor mijn zestiende verjaardag kreeg ik van een familielid een boek over spreekwoorden en gezegdes :confused:

5 likes

Op stage hadden ze voor kerst een “kerstpakket” samen gesteld met dingen die ze gekregen hadden.

Wat zat daarin
 een pen, een batterijen oplader , een usb, en een kotsgroene polo in maat 3xl.

14 likes

Een waxinelichtje van oma toen ik jarig was.

5 likes

Mijn vader is een paar dagen geleden teruggekomen van de Filippijnen en hij had als cadeautje ‘body oil’ voor me meegenomen. De grap is dat dat spul op basis van kokosvet is. In die hitte daar is dat dus inderdaad olie, maar hier wordt het keihard, haha. Ik moet het een tijdje in de zon zetten om het te kunnen gebruiken.

26 likes

O ja en ik kreeg laatst een kaars en een leren ov-hoesje van iemand. Maar ik ben veganist.

7 likes

Dus je eet geen kaars? :innocent::innocent:

25 likes

Je kan het in de magnetron zetten, voor een paar seconden. Dan smelt het ook!

3 likes

Vroeger wekelijks! (Nee zit bijenwas in, vandaar.)

@Virago das wel een goeie maar ik heb geen magnetron. En au bain marie vind ik dan weer wat overdreven.

1 like

Oh dat is jammer. Je kan er ook wat uit schrapen met een lepel, het in een stenen/glazen bakje doen en het dan fohnen op de heetste stand :grimacing:

1 like

Ja of direct op m’n huid smeren, dan smelt het ook. Maar het flesje is vrij smal, haha. Uitdagingen overal.

1 like

Hee hier had ik nog niet aan gedacht! Heb nog wel een potje liggen denk ik.

2 likes

Ik dacht dat alle respons op @Briseis ging over die kaars die ze had gekregen. Totaal in de war.

16 likes

Hahahaha heerlijk

  • Gebruikte make-up
  • Een barbie rond m’n 15e/16e
  • Een tweedehands speelrol voor kittens terwijl ik nooit in mijn leven een kitten heb gehad
13 likes

Secret santa met ooms en tantes die ik 2x/jaar zie heeft me dit al opgeleverd:

  • Mannenpyjama in maat XL toen ik 12 was
  • Oorbellen, leuk maar ik heb geen gaatjes in mijn oren.
  • Een boek over paarden: ik ben nog nooit in de buurt van een paard geweest.

Hoeft niet te verbazen dat we het secret santa idee alweer hebben opgeborgen haha

27 likes