Het keto/low carb topic

Herkenbaar! :smiley:

Overigens is de tonijnbodem ook heel lekker. Die ga ik straks maken denk ik.

3 likes

Pfoe echt verschillende dingen wel. Lowcarbchef doet het altijd wel goed met maaltijden maar Heidi haar instagram is ook wel chill.

https://www.instagram.com/heidi_koolhydraatarm/

3 likes

WAT GOED! Deze kende ik niet. DANK!

2 likes

Ik eet helaas geen vis :weary: zie wel vaak een bidden van kipgehakt, maar nog nooit geprobeerd!

@Clancy ja Heidi volg ik ook! En haal veel inspiratie uit andere (keto) accounts en Pinterest hahaha

1 like

Heeft 1 van jullie de pinda cacao pasta van TastyBasics toevallig geproefd? :innocent:

1 like

Heeft iemand hier toevallig ervaring met die startgidsen van The New Food?

Ja ik in 2020! Was m’n eerste ervaring met low carb en het beviel me wel. Recepten zijn simpel en lekker en viel er veel mee af. Door stress en andere factoren was ik er mee gestopt maar ben het nu weer aan het gebruiken.

1 like

Oh thanks! Was niet voor mezelf, maar iemand in m’n omgeving. Maar ga het doorgeven aan haar!

1 like

Ik heb laatst voor een tientje een spiraal snijder gekocht via Amazon, echt bent er zo blij mee. Kocht eerst altijd z’n bak courgetti als zijnde spaghetti, maar dit is uiteindelijk zoveel goedkoper en nog lekkerder ook. Kan het iedereen aanraden.

2 likes

Is deze ook een beetje stevig en scherp? Ik had er ooit een maar die was heel flimsy en ik denk ook niet scherp genoeg en dat werkte niet zo lekker :grimacing:

Yes, heb er zonder moeite mee kunnen werken.

1 like

Heeft iemand van jullie de chocoladesaus van Callowfit geprobeerd? Ik vond de knoflook heel lekker, de curry niet en de chocolade toen ie net uit was ronduit vies😅 maar las ook dat ze sommigen smaken hebben veranderd

Ik heb afgelopen weekend deze recepten geprobeerd. Waren echt super lekker.
Van de Nasi en de ovenschotel had ik nog twee porties over dus lekker ingevroren.
Vond alleen de ovenschotel niet echt naar een pizza smaken maar de gedachten er achter is leuk.

Bij de Lidl hebben ze nu ook redelijk wat verschillende skyr smaken onder de 5gram KHD per 100. Echt super chill. Scheelt volgnes mij ook redelijk wat met de echte skyr qua prijs (weet het even niet meer zeker). Volgens mij waren die van de Lidl 1.45 en die van Skyr zijn ondertussen 2.29 ze hebben ook klein verpakkingen en knijpzakjes!
#LidlfanGirl

1 like

Super tips! Dankje!

1 like

De laatste paar maanden is het KHD leven een beetje ingezakt hier en kom ik langzamerhand ook weer aan omdat ik een stuk minder sport.
Nu wil ik het weer terug naar voorheen hebben.

Hebben jullie nog lekkere/snelle recepten welke jullie willen delen?
Wil ook echt weer eens de tijd gaan nemen om weer eens te gaan mealpreppen.
Het schiet er nu zo vaak in dat ik weer ‘makkelijk’ begin te doen omdat het snel snel moet allemaal.

Dit is een hit bij ons thuis! {KETO} Egg Roll in a Bowl + Video - The Girl Who Ate Everything

1 like

Oo dat ziet er goed uit!