Het Kringloop topic

Ik ga morgen weer naar mn favo. Zon zin in haha

3 likes

Hahahahaha! Dat had ik nog niet eens gezien! :joy: En ik eet zelf geen vlees :joy: :joy: :joy:

2 likes

De laatste tijd koop ik regelmatig dingen via Marktplaats vanwege een verhuizing die er aan komt, die mijn vriend dan vaak ophaalt vanuit zijn werk. Vandaag haalde hij een hele mooie hanglamp op en stuurde me toen deze foto :pleading_face: netjes de gordel om gedaan.

67 likes

Hey toevallig ik ook! Ook in een straat in de buurt van de Maashaven met in het midden een bovengrondse metro?

1 like

Ik ben sinds een week helemaal Vinted verslaafd. Is dit topic daar ook voor of is er nog een andere? :see_no_evil:

Die aankopen kunnen gewoon in het Show je laatste aankopen topic!

Ik bedoel niet zo zeer de aankopen. Meer het proces net als met kringloop/marktplaats shoppen. Leuke zoektermen etc

3 likes

Ja!

Mode topic misschien?

1 like

Op vinted verkopen ze ook veel tweedehands vazen en dingen voor in huis. Ik zou het wel leuk vinden om dat hier te zien

1 like

Ik kocht laatst dit kastje. Voorlopig sla ik dingen op want ik heb nog geen woning, dus veel stof. Maar deze was te leuk om te laten staan.

24 likes

Vandaag even langsgegaan en ik heb me toch een buit :heart_eyes: Zo blij met alles, een dienblad als deze stond al honderd jaar op mijn lijstje en die glazen waren ook precies wat ik zocht (heb een setje van 4 gekocht).

Ennnn een tweed blazer van Max Mara! Voor maar €7,50!!! Moet wel even langs de stomerij maar echt chic. Zo blij mee! Heb ooit in dezelfde kringloop een jasje van Givenchy laten hangen waar ik nog steeds spijt van heb dus ik heb hem meteen in mijn mandje gestopt.

En nog een vintage jasje waar ik niet zeker van was dus niet heb meegenomen. Twijfel nog steeds, hij valt wat oversized (heb smal bovenlijf) maar niet té. Hij is echt rood in het echt met een zwart kraagje.

  • Teruggaan!!
  • Nah, laat hem maar hangen

0 stemmers

7 likes

Ik had daar laatst wat vragen bij en heb die toen in het modetopic gepost. Daar waren veel mensen die er ervaring mee hadden, dus dat is de beste plek denk ik.

1 like

Ik was vandaag bij de kringloop en heb dit gekocht. De lijstjes wil ik zwart verven of spuiten.

Ik zag ook deze lamp en dacht eraan om hem te kopen en daarna te verkopen voor de :sparkles:money mindset :sparkles:, maar ik had geen zin in gesjouw en vind het leuker als iemand anders een koopje heeft. Dus als iemand nog een Hollywood regency lamp wil voor een prikkie, bij Mamamini Helpman (Groningen) moet je zijn.

Edit: ik heb voor de zekerheid nog even de mensen op de foto geblurd, ook al stond er niemand met z’n gezicht op - ze hebben er niet om gevraagd.

10 likes

Ik moest drie keer kijken of het niet de lamp was die @Spillthetea een paar posts hierboven had gekocht! Maar toch niet, mooie lamp wel.

6 likes

Ik heb zo’n leuke stoel gekocht net, een rookstoel (rook niet haha). Hij wordt woensdag bezorgd, ben vergeten een foto te maken :rofl: will post later

5 likes

Weet iemand leuke kringloopwinkels in de omgeving van Doetinchem? :hugs:

1 like

Ik zag net dat de kringloop een eindje verderop vandaag open is, dus ik erheen. Maar omg ik wist niet hoe snel ik weer weg moest. Wat een chaos binnen. Alles stond door elkaar, kapotte spullen overal, echt HEEL duur geprijst. Klein tafeltje met krassen en al voor 70 euro durven prijzen. Ik wist niet wat ik zag? En om alles nog erger te maken: de eigenaar liep vrolijk rond met een sigaar in zijn waffel en alles stonk verschrikkelijk naar rook. Bestaat er een tv-programma “De slechtste kringloop van Nederland”? Want dan wil ik Simpel in Soesterberg opgeven.

8 likes

Daar heb ik ooit een mooie kast gekocht en wat leuk meubilair gezien maar vooral de andere meuk daar is shit.

2 likes

Daar ben ik ook een keer geweest en nooit meer. Vond het ook heel duur, veel kapotte spullen inderdaad.

2 likes