Het Kringloop topic

Vond het wel een goed idee. Plaats hier alles wat je hebt gekocht, misschien wel tips voor onbekende adresjes etc.

2 likes

Tip: de app Kringloop. Daar kun je op een kaart zien waar kringlopen zitten en recensies lezen (maar weinig mensen plaatsen een recensie dus als je de app download, help dan even mee door ook beoordelingen te geven!)

8 likes

Mijn tip; het rommelparadijs in Obdam (Noord Holland)
Een grote schuur met echt ontiegelijk veel meubels. veel rommel ook maar soms ook echt mooie antieke stukken.
Heb daar al meerdere meubelstukken vandaan

http://www.rommelparadijs.nl

4 likes

Ik vind het kastje superleuk!

Ik ga vrijdag naar La Poubelle in Tilburg meubels scoren voor in mijn nieuwe kamer, ben benieuwd

2 likes

Heel erg leuk!

3 likes

Als je dat kastje de halve stad doorgesjouwd hebt en je hebt hem eindelijk thuis staan ben je er extra blij mee :blush:

1 like

Mocht je het kastje nog gaan halen, neem dan iemand mee om te helpen zeulen. Ik heb eens een grote plant gekocht op de markt (die welgeteld 3 straten achter mijn toenmalige kamer was) en het bleken toen 3 laaaange straten. Ik had geen armen meer over toen ik thuis was, terwijl het normaal een piepklein stukje lopen was.

2 likes

Dat dacht ik met de plant ook :zipper_mouth_face: . Laat maar weten of het gelukt is! En een karretje scheelt al :slight_smile:

2 likes

Ik vind Kringloop Tilburg (die op de ceramstraat) ook echt een aanrader! #fangirl Zelfs voor een kringloop hebben ze daar best wel lage prijzen.

Ik heb er ooit dit tafeltje gekocht:

En verder zijn ook drie van mijn stoelen van daar en heb ik ook nog wat dingen als vaasjes daar gekocht.

8 likes

Oeh wat een leuk kastje. :heart: Misschien moet ik voor mijn hobbykamer (die ik volgend jaar heb) ook eens kijken bij de kringloop naar meubels. Moet ook nog een leuk kastje hebben voor de hamsterkooi en spullen.

2 likes

Leuk! En lief dat voorbijgangers wilden helpen :slight_smile:

1 like

Ja en zoals dit kastje past ook wel ook leuk in het industriële wat mijn vriend en ik een beetje willen aanhouden voor ons huis. Zou hem alleen zelf wel een andere kleur geven maar dat is smaak.

1 like


Alles voor 2 euro. Zocht al een tijdje iets voor gevulde eieren zag deze 2 maar er stond nergens een prijsje op, gevraagd hoeveel het was 25 cent en 50 cent dus dacht ach neem ik ze beide mee!
Ging eigenlijk enkel voor een potje voor een plant voor buiten haha.

Leuk topic! Iemand nog een kringlooptip in Rotterdam? Ik vind piekfijn maar mwah

1 like

Niet Rotterdam, wel goed te doen met het OV naar Schiedam: Gewoon Goed aan de Parkweg. Heb daar wel wat leuke dingen gescoord, en ze hebben een leuke kelder met allemaal vintage design pareltjes.

1 like

Het Goed in Schiedam is ook een leuke winkel.

2 likes

Nieuwe Hoop in Kralingen

1 like

Zo handig, die eierschalen! Nog nooit gezien en wist niet eens dat dit bestond. Daar ga ik voortaan ook naar speuren :ok_hand:t2:

1 like


:heart_eyes::heart_eyes:
Kringloop bij mij om de hoek is vaak duur dus dacht ze zouden wel 15 euro ofzo vragen en dacht zelf rond de 5. Ze vroegen 7.50, dus dat was mooi. Ga hem wel opnieuw bekleden want deze is wel niet zo mooi meer. Wil hem in mijn nieuwe huis in de hal hebben of in de slaapkamer!

19 likes

2 boeken en deze bloempot voor m’n pannenkoek plant voor maar €3,70

4 likes