Deze koffiedoos een keer gehaald om er dekens in te doen
Leren jasje dat ik in 2010 bij een kringloopwinkel in Wormer heb gekocht. Oude foto. Inmiddels is ie behoorlijk versleten maar ben ik er nog lang niet klaar mee.
Deze koffiedoos een keer gehaald om er dekens in te doen
Leren jasje dat ik in 2010 bij een kringloopwinkel in Wormer heb gekocht. Oude foto. Inmiddels is ie behoorlijk versleten maar ben ik er nog lang niet klaar mee.
Ooh wauww wat mooi! Ik ben wel heel benieuwd bij welke kringloop in Zoetermeer?
Wauw vind dit bizar mooie meubels, love it!!
wat grappig die kist hebben mijn ouders ook staan :
Bij 2e hands nieuwe kans! Dit was trouwens de enige keer dat ik echt mooie spullen heb gevonden daar, maar je weet het maar nooit.
Grappig! Ik zag hem laatst ook op de zolder bij mijn opa en oma staan.
Thanks! Dat is er een waar je maar net geluk moet hebben idd!
Hoe blij je toch kan worden van dit soort vondsten, echt veel leuker dan nieuw
Goede vondst, die schoenen!
Ja en dan zitten ze ook nog perfect! Lekker warm voor de winter
Allemaal erggg mooi
Ik slaag echt nooit in Wormer…
Ik ook niet meer helaas. Veel ziet er niet meer goed uit en/of is te duur, vind ik.
Wat zijn kringlooptips voor Maastreg?
Jaa zo goed!
Ik ben uiteindelijk gegaan naar Kringloop De Loods, dat was echt een hal vol meuk in mijn ogen. Ten opzichte van die ene kringloop is de gemiddelde kringloop in Rotterdam echt goed georganiseerd.
Binnenkort zou ik wel terug willen naar Maastricht dus dan ga ik zeker jouw suggestie bezoeken.
Ik was afgelopen week bij de kringloop in Rotterdam (Opnieuw & Co bij Alexander), was niet heel veel leuks maar kon toch niet te veel mee nemen, want het moest ook nog mee terug naar Berlijn in de trein, maar toch twee plantenpotjes en een heerlijk lelijk bakje gescoord voor 1€ samen. En toen ook nog een plantenpotje bij mijn ouders meegejat Dus kan weer wat verpotten naar grotere potjes!
Ah goede tip! Ik moest deze keer op de fiets vanaf mijn ouders, Barendrecht is dan toch net wat te ver maar zal mijn moeder volgende keer weer eens lief aankijken zodat we met de auto kunnen!