Het Kringloop topic

3.50 voor het spel (mist 1 dobbelsteen, maar goed die is vervangbaar) 1.50 voor baby float, ziet er nieuw uit. En 1.50 voor ravioli maker:)

9 likes

Deze lag in de kringloop, €12,50. Vond ‘m super mooi maar met kinderen en een kat is die waarschijnlijk snel verpest dus heb ‘m laten liggen :sob:

27 likes

Zo mooi :heart_eyes:

1 like

Wat een mooie! Waar was dit?

Prachtig!!

Heb door jullie posts helemaal zin om naar de kringloop te gaan. Morgen eens kijken of ze hier nog wat leuks hebben!

Krimpen aan de Lek :crazy_face:

Ik ben vandaag best goed geslaagd (kan helaas geen foto’s posten) maar nu kriebelt het des te meer om weer te gaan shoppen. Ben maar een boel kringloop- en rommelmarktfilmpjes van Boncolor aan het kijken om de cravings te sussen :sweat_smile: Dus kom maar op met de foto’s van al jullie tweedehandsaankopen zodat ik kan meegenieten!

2 likes

Ik heb dit messing met glazen kistje gekocht via een instagram kringloopverkoop🥰
De kandelaren komen ook van een rommelmarkt.

Ik verkoop zelf ook regelmatig het 1 en ander aan kringloopspulletjes want ik heb echt téveel :sob:

37 likes

Ik weet nu van wie jij deze gekocht heb! ik heb haar ook op insta en ook al eens iets gekocht! :star_struck:

1 like

Ja zij heeft leuke dingen!

Wow score! Ik heb twee noppies broeken en vind ze echt top, waren de enige die lekker zaten bij mij.

1 like

Ja!! Ik draag altijd al veel jurkjes dus ik dacht ik ga niet investeren in broeken maar toen kwam ik dit tegen, ja dan kun je het ook niet laten liggen. Past perfect (behalve die buikband dan, maar dat komt snel genoeg).

2 likes

Ohhh deze had ik al een tijdje op het oog maar wou ze niet nieuw kopen :heart::heart::heart:

31 likes

Haha iemand met een vogel als Instagram foto?

Nee, het is wannemeuk op insta! Ze post echt dingen voor nette prijzen :blush:

4 likes

Heel erg leuk

3 likes

Kent er iemand kringlopen in Overijssel die op zondag geopend zijn? Ik weet zelf dat Het Goed in Deventer geopend is en Kringloop Twello (is zelfs al Gelderland maar oké) . Er is een kaart waar kringlopen op staan die open zijn op zondag, maar naar mijn ervaring staan daar ook kringlopen op die gewoon gesloten zijn vandaag.

Dussss: welke kringloop in Overijssel is nog meer geopend op zondag?

Ahh jammer

Twee heerlijke vintage schalen! (zonder mijn lelijke -nagelbijter- duim :sweat_smile:) Ze hadden zoveel leuke dingen, veel Brabantia ook, en toffe stoeltjes en ik had alles wel willen kopen, haha.

26 likes

Goed geslaagd :relaxed: Dit alles voor €9

14 likes