Het Kringloop topic

Om de pijn in je hart te verzachten: dat is ‘gewoon’ het meegroeibed Minnen van IKEA. Op marktplaats vaak gratis of voor weinig te vinden. Mijn dochter slaapt er sinds haar tweede verjaardag in! Kan verlengd worden van 1.30 naar 1.60 naar 2 meter.

Maakt het misschien minder bijzonder, sorry!

4 likes

Hahahahaha ik ga stuk! Ok nou lekkere mainstream smaak heb ik :joy:

5 likes

Nee ik snap het wel want het is echt best een goede namaak van zo’n antiek gietijzeren bed!

1 like

Ik kijk altijd bij de keukenspullen, in het bijzonder voor leuke kleine dienbladen, bij de spelletjes, de boeken en de knutselspullen voor bijv lettertangen, stempels en dat soort dingen.

1 like

Nou ik heb nu helemaal zin gekregen om ook even naar buiten te gaan en te kringlopen, dus ik ga zo eventjes naar 2 verschillende kringlopen!

3 likes

Jaaaaa! Ik woon in Alkmaar en dit is echt zo leuk en handig!
Toevallig heb ik wel een ontzettend gave eetkamer set gekocht in loodz15
Maar goed, soms heb je gewoon geluk :slight_smile: En soms hebben ze alleen zooi :woman_shrugging:

Samenvatting

31 likes

Ik kijk vooral naar
Vazen en potten
Mandjes
Salontafels
Krukjes voor planten
Boeken
Kleding
Lijsten / frames

1 like

Boeken
Servies en dan vooral limited edition Disneymokken
Kleding, maar ik kan nooit wat leuks vinden :sweat_smile:

1 like

Lp’s het liefst!!

En boeken

2 likes

Hahahhaha nee dat is zeker niet mijn genre. Ik hou van motown, soul, jazz. En kost idd wat moeite om Ze op te sporen maar 80% van mijn collectie is tweedehands, ook marktplaats en vinyl verkoop markten

1 like
  • vazen en servies, heb er echt een zwak voor (lekker ouderwets servies vind ik leuk om te combineren met wat moderners)
  • bloempotten sowieso
  • rieten manden
  • lijsten
  • literatuur
  • keukenspullen die je misschien wat minder vaak gebruikt
1 like

Bij ons liggen er meestal schlagers/Duitstalige meuk. Jammer.

Ik zoek altijd naar bloempotten. En verder naar roze glaswerk (schalen het liefst), aquarel schilderijen met bloemen in de hoofdrol, droogbloemen schilderijtjes. Kattenbeeldje en beeldjes van vogels en zwanen. Alles in het koper/messing/brons zoals kandelaren en beeldjes. En als het kan meubels zoals kasten. En ook lampen. En ja, eigenlijk alles wat een woonaccessoire en in mijn smaak is :joy:

3 likes

Oh wauw nee dat is geen zooi! Gave vondst zeg!

1 like

Ik woon ook in de buurt en kom daar graag dus vroeg me af of het nu erg druk was daar? Anders ga ik aankomende week ook weer even langs.

Er zitten trouwens 4 kringlopen maar eentje is alleen maar open op rare tijden.

Kringloop Tol in Egmond is trouwens ook een aanrader!

2 likes

Ik zoek vaak naar vloerkleden (hoop echt nog zo’n mooie marokkaanse te vinden), plaids, lampen, kleding, spiegels, rotan spul en wollen babykleding.

En misschien een tip want ik ben altijd overweldigd door alle spullen en weet direct niet meer wat ik zocht haha :joy: ik maak een lijstje op mn telefoon met dingen die ik zoek. Dan kan ik dat er even bijpakken en gerichter zoeken. Werkt vet goed!

Mn laatste kringloopvondst is deze lamp (en die stofjes waren stuk voor stuk leuke rokken, een met olifantjes omg, maar allemaal te groot :cold_sweat:)

Dit is mn zoeklijstje

11 likes

Mja er was best wel wat volk, vooral in Rataplan. Niet echt druk, maar na mij stonden er bijvoorbeeld 4 mensen in de rij en er waren 3 pashokjes bezet. Maar was ook vrijdag natuurlijk dus misschien is het op maandag of dinsdag rustiger?
En Egmond wil ik dan volgende week heen :wink:

Noppes in Gouda heeft veel meubels!

Ik ben ook maar eens een keer naar de kringloop gegaan. Hieronder buit voor 16 euro. Kolonisten in Catan zit nog nieuw in de verpakking. ^^

46 likes

Ik heb gisteren dit bloempotje gekocht en een bruine fles/decoratie-achting iets

37 likes