Het Kringloop topic


Harley Davidson t-shirt van de kringloop (3,50), shirtje en vestje van rommelmarkt (beide 2,-) en Levi’s jasje van Marktplaats (40,-).


Lange trui kringloop (2,-) , trui van rommelmarkt (5,-).


Van de kringloop. Ik wil deze donkergroen schilderen en de boekjes van onze dochter in opbergen! (3,50)

15 likes

wow, goed project!

12 likes

lamp

2 likes

Super pretty en inspirerend wel!

2 likes

Heel mooi dit! Vooral dat zwart en marmer en die knoppen erop geeft het juist een hele luxe uitstraling (oke nu klink ik alsof ik dit kastje probeer te verkopen of iets maar ik wilde alleen zeggen dat ik het heel mooi geworden is :joy:)

1 like

Ja echt mooi gedaan @Diafragma

Ik heb deze platen en kandelaar gescoord vandaag. Over het algemeen valt alles in mijn woonplaats echt tegen in de Kringloop, volgens mij halen ze alle goede spullen er al uit en wat er staat is super overpriced😭

Ik twijfel of ik die kandelaar nog ga overspuiten of zo laat…

2 likes

Ik vind dat afgebladderde effect wel echt mooi! Denk dat het afhangt van je interieur of overspuiten mooier is of niet

1 like

Heeft iemand nog tips voor kringloopwinkels in Amsterdam? En dan bedoel ik echte kringloopwinkels, niet die belachelijke dure ‘vintage/industrial’ shops als Neef Louis en Van Dijk en Ko in Noord.

1 like

Rataplan vestigingen? Ik heb er ook een paar in mijn buurt en die zijn wel leuk.

1 like

De lokatie in noord vind ik erg fijn! Is groot en heeft ook veel meubels, lief personeel ook. Heb er zelf vier ouderwetse stoelen voor 35 euro samen gekocht.

1 like

Wilde we in eerste instantie wat planten indoen maar zag dat er zaadjes voor kruiden bij zaten dus dat maar geplant. Kijken of het lukt!

4 likes


Ben echt heel blij met mn vondst, deze mooie kaarsenhouder

12 likes

De Lokatie en Rataplan werden hier al genoemd. Maar je zou anders effe Roosmarijn Koster op youtube kunnen checken. Die gaat volgens mij elke week wel langs een kringloopwinkel.

Heb van de week deze jas gekocht voor een tientje.


60% wol ook nog, dat zag ik thuis pas dus ik ben blij

6 likes

Heeft iemand tips voor Kringlopen in Schiedam/Vlaardingen e.o.?


X 3 met bijpassend tafeltje.

16 likes

wat een onwijs leuk stoeltje! Zit hij ook lekker?

Ik wilde gister eigenlijk even emotie-shoppen, maar voel me altijd schuldig als ik iets nieuw koop in de winkel want wil eigenlijk niet bijdragen aan consumeren… Dus kringloop in gedoken en twee blazertjes gescoord <3 ben er mega happy mee, en voelt toch minder slecht

10 likes

Zo doe ik het ook meestal :slight_smile: en daardoor gister een supermooie sjaal gevonden op een beurs voor dameskleding. 1,50 was ie en hij past perfect bij mijn 2e hands winterjas :smiley:. Thuis bleek het ook nog een merk te zijn dat nieuw 40-70 kost en nu voel ik me extra luxe haha

6 likes

haha ja heerlijk he! Ik had een Zara blazer waar kaartje nog aan zat, in winkel 80 en ik had hem voor 6,50! Dacht even dat het grapje was. Geniet van je nieuwe luxe product :wink:

3 likes

Wauw! Dat maakt het nog wel extra mooi :).
Jij ook! :blush: