Het Kringloop topic

Ja dat kan idd. Er zitten in de tas zelf ook nog 6 vakjes, dus aan ruimte geen gebrek haha. Veel plezier vandaag! En niet vergeten je spulletjes hier te showen, vind het altijd leuk om aankopen van anderen te zien.

1 like

19 likes

Deze gisteren gekocht. Ik denk dat ik 'm opnieuw ga bekleden.

Edit: mocht iemand 'm ook willen, er stond er nog één :smiling_face_with_three_hearts:

31 likes

Voor mij ook een stoeltje dit weekend

41 likes

Oooh mooi :heart_eyes: Totaal niet mijn stijl maar staat vast heel mooi als het bij je interieur past!

1 like

Heel leuk! Kun je dat zelf opnieuw bekleden? Want ik geen losse zitting toch, maar me zo’n nagels?

Ohhh mooi!

1 like

Ja met nagels en volgens mij moet het wel kunnen, maar we zullen zien. Anders laat ik 'm opnieuw bekleden :relaxed:

1 like

Als het lukt, dan hoor ik het graag! Ik kom vaak mooie stoelen tegen met nagels, maar heb het idee dat ik dat niet zelf opnieuw kan bekleden.

1 like

Vandaag even een rondje met mama gemaakt en heb nog meer stoelen gekocht :sweat_smile: even bedenken hoe ik dit bij m’n vriend ga brengen en welke stoelen dan weg kunnen

Maar waren van Thonet en vond ze zo mooi.
Heb voor hem nog een nieuwe Levi’s spijkerbroek gevonden in z’n maat dus hij moet ook niet zeiken

56 likes

Wauw!!! Is dit niet heel duur? Wat een werk moet daarin zitten

Net een of andere schatkist dit!

Het is een Aziatische kamferkist/dekenkist uit de eerste helft van de twintigste eeuw, als ik zo even rondkijk op Google (was nieuwsgierig).

4 likes

Afgelopen weekend dit blikje gescoord. Had er al een van ‘van Nelle’ en nu eentje van Pickwick. Heb ook nog twee model spoor trein huisjes gescoord voor mijn vader.

15 likes

Wat leuk dit blikje. Jaren niet aan gedacht, maar deze herinner ik me uit mijn jeugd.

4 likes

Mooi! Je kunt er in ieder geval heel goed je wollen spullen in bewaren!

o wauw wat tof! Ik dacht eigenlijk dat het misschien een blikje van een van de laatste jaren was omdat hij er echt nog goed uit ziet. Dus eigenlijk is het al een oud blikje, maakt het nog leuker. (Ah ja als ik nu naar de randjes kijk bij het blik zie ik wel wat sporen)

2 likes

Ik denk dat 'ie van begin jaren 90 is of misschien eind jaren 80. We hadden zelf thuis een andere, maar een vriendinnetje waar ik veel kwam destijds, had deze thuis.

1 like

oo dit vind ik echt leuk om te lezen haha.
Heb hem voor 50 hele cent op de kop getikt.

1 like

Deze ken ik ook nog uit mijn jeugd, leuk zeg! Ik zou ook zeg eind jaren 80.

2 likes