Het Kringloop topic

Aaah zo lief en fijn dat je hem hebt!

1 like

Oohh mooi mooi mooi!! Zo fijn dat ik je heb kunnen helpen!

22 likes

Zo leuk!! :star_struck:

Ah, ik vind dit echt zo megalief @MevrWillem & @still!

7 likes

Wat suuuuper lief dat je 'm hebt gekocht en opgestuurd! Ik was 'm tot nu toe niet tegengekomen, maar moest elke keer wel even aan je denken in de kringloop @MevrWillem

5 likes

Ik zag dit gevaarte en dacht ‘is ook eens iets anders!’.

En ik kreeg mijn lampje gratis. De pin deed het niet, dus ik loop naar buiten en krijg het nachtlampje in mijn handen gedrukt. Zo lief.

19 likes

Deze, zo goed als nieuw (of nieuw?) voor €1,95. Ik vind ze echt mega leuk. Oké, ‘in’ zijn ze al lang niet meer maar dat boeit me niet. Alleen de vraag: waar combineer ik dit mee? :sweat_smile:

4 likes

Hahahha wij komen bij dezelfde kringloop, heb deze ook zien staan. Is voor een Turkse bruiloft!

1 like

Waar is die poster van :relaxed:? Dat is -weg- toch?

Ja, klopt!

Waar heb je die gekocht bedoel ik haha

Ik DM je even.

1 like

@vitaminwater Dankjewel! Ook super blij mee,echt leuk als je iets al tijden zoekt en het dan kan vinden :star_struck: Heb het merk opgezocht en zag dat er meerdere mooie vintage koffers op MP/Etsy staan dus wie weet kom ik er ooit weer eentje tegen,zou en leuk setje zijn.

@AmyFarrahFowler
Lief dat je eraan denkt! Er zit een heel dik glazen schaaltje in dus ik hoop dat die genoeg bescherming geeft en dat die nog lang mooi blijft.Heb wel even voor de zekerheid de grote sleugelhangers eraf gehaald haha.

2 likes

Ik heb ook zo’n krantentafeltje, keer gevonden langs de weg en ik heb m wit geverfd:

23 likes

Leuk!
Ik ben inmiddels bezig met schuren en dan wil ik hem ook wit maken

tip: die oude dingen eerst ontvetten voor je schuurt anders schuur je het vet en vuil in het hout en hecht de verf niet goed!

6 likes

Ik kwam dit tafeltje tegen aan de rand van de weg (om opgehaald te worden voor de stort). Onderop zat nog een glasplaat alleen wat ik niet had gezien was dat het vast zat met zuignappen, dus onderweg viel deze eruit en in duizend stukjes, maar goed het is geen gemis. Wel voelde ik me lekker knullig een jongen stopte ook om te zeggen want zonde en zei goed uit kijken zit vast met zuignappen :see_no_evil:

Hij was trouwens wel lelijk maar heb hem flink geboent

82 likes

Heel erg gaaf!

1 like

Oooh heel goede vondst :heart_eyes:

1 like

Heel leuk. Dacht trouwens even dat je het over die jongen had met hij was trouwens wel lelijk hahaha, dacht al nou onnodig.

16 likes