Het Kringloop topic

Dit is echt een van m’n favoriete kringlopen, zo goedkoop🤩

Snap dat je baalt zeg! Echt een mooie bank,zou hem zo in mijn huis zetten :heart_eyes:

Is er een fijne kringloop in Eindhoven? Ik hoor het graag!

Het Wereldhuis! Is echt enorm, ze hebben alles.

3 likes

Wow, wat goedkoop. Jammer zeg.

Tag me even als je iets koopt! Dat vind ik dan leuk.om te zien!

Ja ik scoor hier ook altijd. Welke in de omgeving vind je nog meer aanraders

Hebben gisteravond op een veiling een kast ‘gewonnen’ die ons budget een beetje op spanning zet hahaha, dus mijn vriendin en ik hebben maar even besloten vandaag niet te gaan. :see_no_evil: Wel jammer op zich want had me er op verheugd, maar ja je zult maar net dan iets geweldigs tegenkomen dat je budget niet aankan :sob:

1 like

Ohh ik vergeet altijd dat deze kringloop ook bestaat! Ga altijd naar XL als ik in A naar de kringloop ga.

1 like

Ik vind Het Goed in Enschede en Hengelo ook leuk! En XL vind ik ook leuk😄

2 likes

Een veiling dat klinkt tof. Waar is dat? Is dat vaker?

1 like

Iemand toffe kringloopwinkels in Zeist / Utrecht?

Heeeel tof die kast! Ga je hem zo laten of nog DIY-en?

Dankje!! Ziet er idd erg groot en divers uit aan de site te zien! Ben over een aantal weken daar dus ga er meteen een uitje van maken haha!

Ben tijd terug in mijn eigen woonplaats geweest n.a.v. dit topic want was geïnspireerd, maar vond de prijzen erg hoogvoor wat je kreeg.

De ARM in de binnenstad en ik ging veel naar de Waarde toen die nog bij Vaartsche Rijn zat, op de nieuwe locatie ben ik nog nooit geweest.

1 like

Dit is in de buurt van Leiden toch @Evert of zit ik er nu naast?

Vind hem mooi zoals ie is! Zie niet goed of het houten knopjes zijn maar anders zou ik zelf daar van die gouden messing knopjes opzetten. Maar dan blend ie mooi in mijn interieur en daar gaat ie helaas niet staan haha

Ja, doen! Lekker juist dan heb je meteen je beweging te pakken.

(zeg ik in de veronderstelling dat je gezond bent)

1 like

Ohhhhh please report back!

1 like

Ik ben weleens bij het warenhuis geweest. Daar vlakbij zit ook de boekenzolder. De boekenzolder is echt leuk, echt een soort bibliotheek/boekenwinkel maar dan gratis/tegen fooi.

1 like