Het Kringloop topic

@vitaminwater thanks voor de tip over de Van Slingelandtstraat! Ik ga altijd naar de Rataplan aan de Isolatorweg, had geen idee dat deze ook hier in de buurt zat.

Heb er een supergrote lap stof, een mengkom, rokje, verschrikkelijk theekopje, koekjessteker, plantenpotje (is het een duif? Een pauw? Wie zal het zeggen) en een houten dienblaadje gevonden.

12 likes

Of een zwaan met een korte snuit? :thinking:

Ik heb even mijn research gedaan en ik gok op een pauwstaart (een duivenras)

7 likes

Oh wauw. Had ook zo alles meegenomen! Vooral dat schilderijtje, die verzamel ik, deze is echt prachtig!

Ik ben onderweg naar Berlijn. Iemand nog aanraders?

2 likes

Voor kleding de Humana. Zijn er heel veel van en ze hebben ook een “hippe” afdeling, maar die is wel duurder. De grootste zit bij een rotonde als je van Kreuzberg met tram M13 richting het mauerpark rijdt. Weet niet hoe het daar heet, maar die heeft 4 verdiepingen!

3 likes

Oeh thanks! Ik sla hem op

1 like

@Muscari die grote Humana is bij Frankfurter Tor, in Friedrichshain. Er zijn er nog veel meer door de stad verspreid, o.a. bij Alexanderplatz en Hermannplatz bijvoorbeeld. Humana is wel het enige dat een beetje in de buurt komt van kringloop, verder is het vooral veel overpriced “vintage” imo. Qua kleding zijn er wel echt veel redelijk goede (maar duurdere) vintage kledingwinkels, maar qua inrichting/meubels etc vind ik het vaak heel erg duur.

3 likes

Leuk!! Ik vertrek morgen richting Berlijn,dus als je iets leuks tegenkomt qua winkels vergeet niet om het hier te posten!
Heel veel plezier alvast!

1 like

Nog toppers of aanraders rond Utrecht/ flevoland?

Nice, ik ga volgende week een week naar Berlijn, eerst nog een week Düsseldorf. Als jij nog iets leuks tegenkomt drop it please :sweat_smile:
En veel plezier! M’n all time favo stad in de wereld.

De vloerpuzzel voor de jongste, tangram voor de oudste en het andere spelletje voor mezelf :grinning:

De gebaksvorkjes, retro schaaltjes, puzzel van 1000/2000 stukjes, en yahtzee die ik zocht hadden ze niet maar met lege handen uit een kringloop weggaan lukt maar zelden, haha.

7 likes

Geslaagd tripje gehad!

De jurk is ongedragen. Prijskaartje hing er nog aan. De jumpsuit ga ik denk ik met een riempje dragen.

Lekker kneuterig het boer zoekt vrouw spel nog nieuw in de doos. En zooo blij met dat boek.

Oorbellen voor mijn nichtje en die plaat is echt jeugdsentiment :heart_eyes:

Was in totaal 22 euro kwijt

16 likes

Mocht alleen in een setje van drie. De andere twee waren heel raar en lelijk en ja, toevallig wel eenden. Die heb ik aan twee kindjes gegeven.

21 likes

Het kastje voor €20 uit de kringloop geplukt :heart_eyes:

90 likes

Ahh die is fantastisch!!

1 like

Heb in mijn woonplaats een redelijk grote en goedkope kirngloop gevonden!!

Was 2 euro samen

17 likes

Ik houd van West Germany. Dus heb deze allemaal gekocht bij de kringloop voor nog geen 10 euro :weary:! Ik kon ook niet kiezen dus nam alles maar mee.

42 likes

Ik weet dat die vaak duurder zijn dus daar heb je een mooi koopje te pakken!

Klopt, had al twee andere stukken die mij samen 25 euro hadden gekost op de rommelmarkt dus dit is inderdaad een koopje.

1 like