Ja ik ben nu ook benieuwd!
Wat een mooi idee 
Iemand nog tips voor het verven/verfsoort, ik wil natuurlijk dat het veilig is? Het betreft dus metaal en rotan. En zouden jullie voor zwart gaan ?
ik spaar schildpadden voor in de tuin, dus als ik een leuke schildpad zie (ze moeten wel vrolijk kijken) neem ik m mee! over 60 jaar kun je dus mijn collectie schildpadden daar weer opkopen hahah
Deel foto’s van je collectie! Wij willen vrolijke schildpadden zien!
Ik zie net je stories en waarom heb je dat ene meidenspel niet gekocht? 
Ja nou die wou ik wel. Maar dr stond iets op met via een website enzo en toen dacht ik " Teveel gedoe " hwhahq
Ik heb ook een (bescheiden) collectie van schildpad beeldjes! De meeste heb ik cadeau gekregen. Ze staan gezellig op mijn vensterbank haha
Wooow goeie deal die kaars!
Jaa kom maar door met je schildpadden! Ik heb een tweedehands schildpad lamp met glas in lood. Zo blij mee! Via marktplaats gevonden.
Die is echt geweldig 
Van sommige dingen wist ik niet dat ik ze nodig had, totdat ik ze onder ogen kwam. Wat een heerlijk ding!
Wat een leukerd! Supertoffe lamp.

. Nahw zulke leuke reacties! 
Ik wist ook niet dat ik ernaar op zoek was. Zocht eigenlijk een glas in lood raam, maar dit is nog mooier. Hij geeft ook echt heel mooi licht, super gezellig ding.
Maar ik heb dat in de kringloop/ bij tweedehands items eigenlijk altijd dat ik er niet specifiek naar op zoek ben, maar dan is het gewoon liefde op het tweede gezicht.
Omggg geeft tie licht zo lief 
Mag ik een foto zien in het donker met de lamp aan, hij is zo leuk.
Oh dat boek van Vincent Van Gogh, goede vondst! Mijn handen jeuken om er in te gaan knippen haha.