Het Kringloop topic

Net 20 minuten geshopt! Maar dat een deceptie was dat :sob: de winkel stond wel hartstikke vol. Maar ik voelde me zo opgejaagd. En alle medewerkers liepen er rond met het mondkapje onder hun neus, of gewoon zonder. Alsof de winkel dicht was. Maar goed, ik heb een mooie herenblazer gescoord. Die kan op de stapel met kleding die ik ooit wil vermaken :joy:

4 likes

Klink echt het tegenovergestelde van wat het moet zijn, een ontspannen bezigheid. Hoog tijd dus om die kleding te vermaken :wink:

2 likes

Mijn half uurtje Kringlopen zit er alweer op! Het voelde zoals meerdere hierboven zeggen alsof ik 1 minuut gratis winkelen had gewonnen haha. Maar wel van genoten, de mensen die er werken/vrijwilliger zijn waren ook zo vrolijk & enthousiast :heart: Ook nog wat leuke spulletjes gescoord!

28 likes

Wat leuk, ik wist helemaal niet dat daar ook een kringloopwinkel zat!

Naar De Waarde ga ik! Ik zal het laten weten. Ben zelf ook heel benieuwd of het iets is.

1 like

Bij “mijn” kringloop mag je maar 1 tijdvak van 15 minuten reserveren, wat er in resulteert dat zaterdag alle tijdvakken nog open zijn want blijkbaar vindt niemand het de moeite waard. Ik zelf ook niet, in 15 minuten kan ik echt niks fatsoenlijk kijken hoor hahaha en zou mij dan idd ook te opgejaagd voelen. Hoop dat ze binnenkort mogelijk maken dat je 2 tijdvakken achter elkaar kan reserveren.

1 like

Appingedam misschien? Die heeft altijd wel veel speelgoed. Wellicht dat op de tweede verdieping ook nog meer buitenspeelgoed is

En die aan de diamantlaan in de stad Groningen heeft volgens mij ook wel redelijk wat speelgoed. Weet niet of het veel is voor buiten.

Volgens mij is dit ook mijn kringloop waar ik het meeste kom. :joy_cat:

Ik wil ook een keer een time slot boeken, maar moet eerst weer geld hebben.

1 like

Ik ga vrijdag!! Zoveel zin in :star_struck: Ook wel beetje spannend qua maximale tijd en stel dat ik toch niks wil kopen, maar we zullen zien

1 like

Ik ga zaterdagochtend!! Werd helemaal enthousiast van de verhalen hier :blush: ik ben heel benieuwd

5 likes

Ik ga zaterdag! Vond het heel spannend om te bellen, maar het was zo’n lieve mevrouw haha. Ze bedankte me zelfs dat ik belde. Heb er iig zin in!

4 likes

Ik mag morgen 20 minuten in de kringloop naast m’n (nieuwe) huis woehoe! Ben daar nog nooit geweest dus hoop dat ik in 20 min de weg kan vinden én 10 euro kan besteden haha. Anders mag je ook een bon kopen voor later, dus dat is ook prima.

6 likes

Ik ben vanochtend geweest. Echt leuk weer na 3 maanden. En het stond VOL haha. Logisch natuurlijk.

2 likes

Mijn moeder en ik hebben morgen allebei 20 min private shopping, hopelijk zijn we met z’n twee!

Door dit topic net ook gereserveerd bij 1tje vlakbij. Ben heel benieuwd.

Door dat jasje krijg ik echt zin in de herfst. :smiley:

1 like

Gewoon ook lekker nu dragen hoor maar ik ben een herfstfreak :grinning_face_with_smiling_eyes:

Yes ik mag morgen een halfuur bij mijn lievelings kringloop! Ben echt buitenproportioneel blij :grinning_face_with_smiling_eyes:

5 likes

Ik heb een afspraak gemaakt voor zaterdag! Ik moest bellen om het in te plannen en kreeg niet het idee dat het heel goed erg storm loopt.

Heb ook nog een mailtje gestuurd naar een andere kringloop :grinning:

1 like

Ik ga morgen én zaterdag! Kostte me wel de halve dag bellen maar toen er eindelijk werd opgenomen vroeg de medewerker of ik het ook nog leuk zou vinden zaterdag weer te komen. Nou prima, want het tijdstip dat ze noemde sluit precies aan op mijn afspraak bij de Action die ernaast zit :thumbsup:
Hoop dat dit een beetje tegenwicht gaat geven naast de pleuriszooi dat m’n werk op het moment is

5 likes