Oke mislukt. Heb voor volgende week vrijdag gereserveerd ipv nu hahahaha
Verkeerd gekeken
Oke mislukt. Heb voor volgende week vrijdag gereserveerd ipv nu hahahaha
Verkeerd gekeken
Ik mag vandaag om 10:00, echt zin in! Ben nu een soort strategie aan het bedenken Denk dat ik begin bij de interieurspullen, daar ben ik vaak sneller doorheen. Dan kan ik alle tijd die over is gebruiken om rustig door de kleding te snuffelen.
Nou, ik ben vanochtend geweest! Er stonden zoveel. spullen. Ik heb het nog nooit zó vol gezien. Voelde me daarom wel wat overweldigd. Maar mocht je in de buurt van Capelle wonen, ga dan naar Rataplan.
Ik was wat vroeg en een man van de kringloop stond buiten te roken en liet me wat eerder naar binnen gaan, zo lief. En toen ik ging afrekenen vroeg hij nog of ik leuke dingen had gevonden.
Ik heb uiteindelijk best wat leuke dingen gevonden. O.a. wat plantenpotten, een prachtige ovenschaal van Arcopal (ik spaar servies van Arcopal, mijn doel is om alleen nog maar dingen van dit merk te hebben, haha), een creme-kleurig truitje, een tafelkleed waar ik een shortje van wil maken, héél mooie wol en een puzzel. Ik was zon 15 euro kwijt, dus goede deals! Ik zal straks wat foto’s maken.
Nou plan mislukt, ik was in 20 minuten net door de interierspullen heen. Ik heb geen kleding gezien Wel meteen een nieuwe afspraak gemaakt, woensdag in mijn lunchpauze kan ik er even heen lopen.
Ik heb deze 2 meegenomen
Mooi zèg
Dankjewel! Nu nog even kijken waar ik ze op ga hangen.
Ik blijf er maar naar kijken. Hoeveel waren ze??
Er stond er eentje voor 10 en de ander voor 6. Maar bij de kassa kreeg ik nog korting, en toen hoefde ik ineens maar 10 in totaal te betalen.
Zo die zijn echt geweldig wat een vondst
Ik ben in zo’n leuke kringloop met hele leuke medewerkers en heb zoveel leuks waarvan ik foto’s ga plaatsen straks. Ben een beetje hyper van enthousiasme haha!
Ik was er gisteren toevallig maar ik vond het niet per se veel voller dan normaal? Wel iets maar niet echt noemenswaardig meer eigenlijk Leuk dat je nog wat gevonden hebt, ik ben er gisteren ook geslaagd!
Er stond echt bizar veel bij de huisspulletjes! Zoveel dat ik niet eens alles kon bekijken. Misschien dat ze het nog hebben aangevuld?
Heb je ook wat leuks kunnen vinden?
Oh dat is me niet echt opgevallen haha. Jazeker, ik heb een blouse, broek, trui, een paar laarzen en 2 koelelementen gescoord Totaal €18 ongeveer
Nou, daar ben ik. Ik heb echt zoveel maar het was zo heerlijk ingedeeld en mooi en ik ben in totaal zo’n 35 euro kwijt voor dit alles. Ik hou van tuttig servies dus kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen wat is haha
Geen idee in welke volgorde ze worden geplaatst maar: 4 x schotels met bloemenrand, 4x schotels met andere bloemetjes, 4x borden met enkele bloemen langs de rand, 4 x champagneglazen, en van elke kop/schotel 2 stuks.
! !Oh jongens wat vliegt dat half uurtje. Ik stuiter nog van de adrenaline hahaha.
Voor 17 eurie kocht dit allemaal (schoenen zijn van leer van Vagabond en de blazer is van DKNY)
Zo hehe… uploaden ging niet zo soepel. Ik heb ook nog deze bloempot. Durf mijn vorige bericht niet te editen haha
De rechter dus
Vooral die suikerpot (?) bloemenprint.
@Marsepein wat een fijne prijs voor schoenen van vagabond
Ja, die waren maar 6.95😬 Zo blij mee!