Ik was er gisteren toevallig maar ik vond het niet per se veel voller dan normaal? Wel iets maar niet echt noemenswaardig meer eigenlijk
Leuk dat je nog wat gevonden hebt, ik ben er gisteren ook geslaagd!
Er stond echt bizar veel bij de huisspulletjes! Zoveel dat ik niet eens alles kon bekijken. Misschien dat ze het nog hebben aangevuld?
Heb je ook wat leuks kunnen vinden?
Oh dat is me niet echt opgevallen haha. Jazeker, ik heb een blouse, broek, trui, een paar laarzen en 2 koelelementen gescoord
Totaal €18 ongeveer 
Nou, daar ben ik. Ik heb echt zoveel maar het was zo heerlijk ingedeeld en mooi en ik ben in totaal zo’n 35 euro kwijt voor dit alles. Ik hou van tuttig servies dus kan me voorstellen dat dit niet voor iedereen wat is haha 
Geen idee in welke volgorde ze worden geplaatst maar: 4 x schotels met bloemenrand, 4x schotels met andere bloemetjes, 4x borden met enkele bloemen langs de rand, 4 x champagneglazen, en van elke kop/schotel 2 stuks.
! !Oh jongens wat vliegt dat half uurtje. Ik stuiter nog van de adrenaline hahaha.
Voor 17 eurie kocht dit allemaal (schoenen zijn van leer van Vagabond en de blazer is van DKNY)
Zo hehe… uploaden ging niet zo soepel. Ik heb ook nog deze bloempot. Durf mijn vorige bericht niet te editen haha
De rechter dus
Vooral die suikerpot (?) bloemenprint. 
@Marsepein wat een fijne prijs voor schoenen van vagabond 
Ja, die waren maar 6.95😬 Zo blij mee!
Jaaa cute he? Ik wil binnenkort weer!!
Wow wat gaaf! Doet me denken aan Mucha 
Bij welke kringloop was dit?
20 minuten is ook echt veelste kort. Wilde ook een nieuwe afspraak maken, maar volgende week zit bij mij al helemaal vol 
Oh wat leuk! Bij welke winkel ben je geweest?
Thanks
Er staat inderdaad heel klein een handtekening op van Mucha!
Dit was bij Schroeder Fahrenheitstraat in Den Haag.
Bizar hoe snel de plekken volgeboekt zijn he?
@Fairytale Jouw aankopen staan allemaal zo leuk bij elkaar!
Rataplan in Den Haag!
Ik wilde hier in de kringloop veel boeken kopen maar ze hadden echt bijna niks meer
Zo jammer! Hopelijk bij de volgende wel wat meer
Ik was vandaag bij Rataplan op de generatorweg, maar heb niet naar meubels gekeken. Je mag maar 30 minuten, maar een medewerker zei dat als je voor inboedel komt je een langere afspraak mag boeken!
Ik kan ook niet wachten, gewoon het idee dat je weer even lekker kan winkelen. Probeer nu zaterdag veel te plannen en kan mij al de hele week hier op verheugen.
Haha ik heb die van Bonnie net ook gezien! Zag dat Aimée en Romane ook gelijk een kringloop video hebben gepost.
Hoeveel tijd heb je? Ik vond het wel luxe dat Bonnie bij een winkel zelfs 3 kwartier had!
Waaaaar is deze parel? 
Niet in coronatijd geweest, dus ik weet niet hoe ze het nu geregeld hebben, maar ik vond De Lokatie in Noord altijd heel fijn!