Het Goed in Enschede, Kringloop XL in Almelo en 2Switch in Wierden Vind die eerste het leukst haha maar daar vind ik over 't algemeen 't minst omdat die ook gewoon het drukst is.
Ah top, die ga ik even opslaan!
Vandaag had ik een afspraak bij de kringloop bij mij in de straat. Het is non profit, de winst gaat naar het ouderenfonds en het zijn ook super kleine prijsjes. Alle kleding 1,-, boeken 1,- etc. Dus geen Noppes/Het Goed prijzen! Super chill, omdat ik er ook heel vaak kom brengen rond hij het vaak ook nog af naar beneden.
Mijn score vandaag:
De 2 t-shirts zijn van Vinted. De rest, de trui, chille katoenen harem broek (ik dacht lekker voor thuis als het van de zomer weer zo heet wordt), 2 boeken om zelf te lezen, boek voor mijn dochter, boek als ‘prop’ voor op mijn bookstagram foto’s , de tamboerijn voor dochter en Fleetwood Mac LP voor mezelf! Bij elkaar 8,- kwijt.
Afspraak was 30 minuten, maar kreeg gisteren uit het niets een update mail dat het tijdslot wordt verlengd tot 60 min
Leeeuk! Was het verder ook vol met spullen en mocht je ook boven kijken? Neig om er ook even heen te gaan, woon in de buurt.
Tof dankje! Ik heb het altijd een fijne kringloop met veel spul gevonden dus was wel benieuwd of dat nu ook het geval was. Klinkt wel een bezoekje waard. Een lijstje maken is wel slim misschien, 25 minuten klinkt ook wel kort.
Holy moly, had net 30 minuten en dacht van te voren dat dat best wel even was. Nou, ik ben nog aan het bijkomen Voelde me mega opgejaagd en heb lang niet alles kunnen bekijken. Dus alleen boeken deze keer. Ga morgen meteen bellen voor een afspraak van 60 min.
Vond het ook wel weer heel raar om in een andere winkel dan de supermarkt te zijn, maar ook heel fijn!
Komende woensdag een tijdsslot van anderhalf uur zin in!!
Ik kan ook echt niet wachten, morgen een uurtje. Ga kijken voor wat leuk servies en kleding, heb het zooo gemist.
Ik heb ook een uur!! Wil kijken voor mooie borden, misschien wat kleding en sowieso boeken
Ik ga vrijdag samen met mijn moeder een uur naar een grote kringloop. Zo fijn dat de tijdvakken ruimer zijn geworden. Een half uur was toch net iets te gehaast.
Aah ‘power’ staat hier ook in de boekenkast, vond dat echt een goed boek
Heerlijk, ik ook een uur op zaterdag bij de grootste kringloop van Nederland.
Welke is dat?
R.ataplan in Ypenburg in DH
Ik was vorige week 30 min en ga komende donderdag een uur. Heb er weer zo’n zin in! Ben erg ziek geweest en kon maanden niet naar buiten, dit voelt echt als een mega cadeautje dat ik zélf op de fiets naar de kringloop kan.
Kringkoopjes van afgelopen weekend:
4 shotglaasjes, kaarsenhouder, plantenpotje met uil, 2 eierdopjes en het lelijkste tasje ooit, waarvan ik de hengsels ga gebruiken om zelf een tas te maken. Samen voor €7,6!
Ik ga straks een uur naar een andere kringloopwinkel dan vorige week! Ze hebben ineens ontzettend veel plek, zo fijn. Hoop nog steeds dat ik de perfecte rotankast of vintage bureau tegen het lijf loop.
Tasje vind ik wel leuk hoor.